Tää saattaa olla vähän hölmö aihe mut haluun kuulla teidän mielipiteitä.
Oon 15v tyttö ja mulla musiikki on aina ollut iso osa elämää hyvinä ja huonoina hetkinä ja usein jos on huono päivä tai ahdistaa niin laitan musaa soimaan ja se jotenkin aina rauhoittaa.
Mulla on tapana aina iltasin kun meen nukkumaan niin laittaa koneelta musiikkia ja kuunnella korvakuullokkeilla pop ja rock musaa koska ne on lähinnä mun sydäntä ja kuulostaa ehkä oudolta mut se jotenkin aina rauhottaa mua...Äiti ei täst kauheesti tykkää ja valittaa siit monesti aina vähäsen.
Mitä mieltä te ootte?
Musiikin kuuntelu
6
230
Vastaukset
- Vanha äiti
Minusta olisi todella outoa, jos 15-vuotias ei kuuntelisi musiikkia!!! Itse olin vasta 7-8 vuotias, kun aloin säännöllisesti kuuntelemaan radiosta musiikkiohjelmia ja osasin ulkoa hoilotella englanninkielisiä biisejä, vaikka sanoja en ymmärtänytkään. :D
Onko sinun äitisi jotenkin erikoinen ihminen, kun valittaa musiikin kuuntelusta? Oma äitini kannusti kuuntelemaan musiikkia ja hän oli myös hyvä laulamaan. Tämän vuoksi osaan ulkoa vieläkin monia 50-60 -luvun iskelmiä, koska äiti lauloi aina kotitöitä tehdessään. - Ihmettelee hän?
Onko äitisi hihhuliuskovainen?
- Music <3
Päivällä ku mä kuuntelen musiikkia niin se ei haittaa mut iltasi ku meen nukkumaan ja kuuntelen (mulla se rauhottaa ja nukahdan helpommin) niin siit se ei tykkää.
- Ihmettelee hän?
Nukutko sä sitten ne kuulokkeet päässä koko yön ja kone päällä? Aiheutuuko tästä mutsillesi vaivaa? Joutuuko laittaa ne musat pois, kun oot nukahtanut?
- Music <3
Joo. Mut yleensä menee niin et meen nukkuun vast niitten jälkeen ja sit aamulla laittaa musan poies ja ottaa ne kuulokkeet pois korvilta.
- Ihmettelee hän?
No sit ymmärrän, et äitisi ei tykkää. Ei taida olla kovin terveellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605173Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370