Tää saattaa olla vähän hölmö aihe mut haluun kuulla teidän mielipiteitä.
Oon 15v tyttö ja mulla musiikki on aina ollut iso osa elämää hyvinä ja huonoina hetkinä ja usein jos on huono päivä tai ahdistaa niin laitan musaa soimaan ja se jotenkin aina rauhoittaa.
Mulla on tapana aina iltasin kun meen nukkumaan niin laittaa koneelta musiikkia ja kuunnella korvakuullokkeilla pop ja rock musaa koska ne on lähinnä mun sydäntä ja kuulostaa ehkä oudolta mut se jotenkin aina rauhottaa mua...Äiti ei täst kauheesti tykkää ja valittaa siit monesti aina vähäsen.
Mitä mieltä te ootte?
Musiikin kuuntelu
6
163
Vastaukset
- Vanha äiti
Minusta olisi todella outoa, jos 15-vuotias ei kuuntelisi musiikkia!!! Itse olin vasta 7-8 vuotias, kun aloin säännöllisesti kuuntelemaan radiosta musiikkiohjelmia ja osasin ulkoa hoilotella englanninkielisiä biisejä, vaikka sanoja en ymmärtänytkään. :D
Onko sinun äitisi jotenkin erikoinen ihminen, kun valittaa musiikin kuuntelusta? Oma äitini kannusti kuuntelemaan musiikkia ja hän oli myös hyvä laulamaan. Tämän vuoksi osaan ulkoa vieläkin monia 50-60 -luvun iskelmiä, koska äiti lauloi aina kotitöitä tehdessään. - Ihmettelee hän?
Onko äitisi hihhuliuskovainen?
- Music <3
Päivällä ku mä kuuntelen musiikkia niin se ei haittaa mut iltasi ku meen nukkumaan ja kuuntelen (mulla se rauhottaa ja nukahdan helpommin) niin siit se ei tykkää.
- Ihmettelee hän?
Nukutko sä sitten ne kuulokkeet päässä koko yön ja kone päällä? Aiheutuuko tästä mutsillesi vaivaa? Joutuuko laittaa ne musat pois, kun oot nukahtanut?
- Music <3
Joo. Mut yleensä menee niin et meen nukkuun vast niitten jälkeen ja sit aamulla laittaa musan poies ja ottaa ne kuulokkeet pois korvilta.
- Ihmettelee hän?
No sit ymmärrän, et äitisi ei tykkää. Ei taida olla kovin terveellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4132386Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3912196- 981862
- 4511818
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1221673- 71464
- 2301084
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.11977Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41872No nyt puhkeaa asuntojen hintakupla
OP sulkenut kaksi kiinteistörahastoa etukäteen varoittamatta eivätkä sijoittaneet saa rahojaan pois. OP varautuu johonk116728