etttä jos täällä aloittaa , tai koittaa aloittaa jonkun järkevän keskustekun, niin tuo sama viemärirotta,ts Mulkero torpedoi kaikki!
Mikset malta olla hiljaa siellä kaapissasi Jammuinesi!
On sääli....
1
132
Vastaukset
- T. Sinun mulkerosi
Koska maalikkohypnoosissa on niin paljon mätää.. ja voin vielä kerran eritellä ne..
1. Kuka tahansa Jammusetä voi perustaa vastaanoton Suomessa.
2. Maalikkohypnoosia ei valvo kukaan. On ns. harmaalla alueella.
3. Maalikkohemmot vedättävät ihmisä lupaamalla ties mitä esim. rintojen kasvua hypnoosilla, syövän parantumista, psoriasiksen parantumista jne...
4. Kaikki maalikkohemmojen käyttämät tittelit ovat leikkititteleitä. Leikkititteleillä halutaan saada uskottavuutta ja näin huijata ihmisiä.
5. Siis tästä kaikesta johtuen maalikkohypnoosiin on pesiytynyt epämääräistä sakkia, jotka huseeravat vastaanotoilla ties mitä. On kaikenmaailman mystiikkaa ja henkiparannusta ymm tarrahenkiä.
Siis yritä kestää ...tulen olemaan täällä ilonanne, koska haluan, että ihmiset miettivät, mihin laittavat rahansa, jos maalikkohemmolle menevät.
Ja ei se ole minun vikani, jos hemmot ovat oman pesäsänsä sössineet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275