Mitä pitäis tehdä

aivan lopussa

Poikaystäväni kärsii erektio-ongelmasta....En tiedä mitä enää pitäisi tehdä.Aika lopussa olen.
Saan hänet todella halukkaaksi, siittä ei ole ongelmaa.Mutta kun kondoomi pitäisi pukea päälle niin se tyssää jo siinä.

Poikaystävälläni on mielenterveysongelmia, paha masennus.

8

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljaalla

Anna pojan panna paljaalla niin ei ole ongelmaa ...

• Napit pois

Vetää masennuspillereitä? Ne on aikalailla takuuvarma konsti "hankkia" erektiohäiriö.....

• aivan lopussa

Kiitos hyvistä neuvoista!
      Taitaapa käydä niin että seksi jää meidän osalta kun ei ole halukas hoitamaan asiaa....Ei voi mennä lääkäriin vaan raivostuu jos ehdotan asiaa.Hänelle riittää runkkaaminen ja suuhoito.....
      Minulla vaan ei ole koskaan ennen käynyt näin.Aina olen saanut miestä joka kykenee tyydyttämään naisen....Turhauttavaa.
      Ja se voi olla että nämä masennuslääkkeet tekee sen ettei hänellä seiso.Tai sitten jokin muut.Hän kyllä juo,polttaa,käyttää kolmiolääkkeitä.ei nuku,stressaa paljon, ei syö.....

• Tuo selkeytti

No tuolla luettelemallasi listalla lähtee seisokki viriilimmältäkin oriilta...

Elämäntavoilla on vaikutusta ja elämäntavat on usein valintakysymys. Jos ei halua asialle mitään tehdä, niin mieti itse omalla kohdallasi, haluatko jatkaa seksitöntä suhdetta. Muista, että sinä et ole vastuussa aikuisen ihmisen elämästä, etkä valinnoista. Olet vastuussa itse omasta elämästäsi ja onnellisuudestasi, jos tuo suhde ei sua tyydytä, niin.....

• Meryl

Pitkäaikainen alkoholin liikakäyttö aiheuttaa miehellä sen, että testosteronin määrä laskee ja kivekset surkastuvat. Siksi ei oo erektiota... Se alkaa näkyä niin, että ensin lopahtaa silloin tällöin kesken kaiken, "no ei mulla oo niin väliä saada purkautua, pääasia että sinä nautit", seuraavaksi mies alkaa vältellä seksiä joko menemällä aikaisin nukkumaan ennen naista tai juomalla liikaa, niin ettei naisella vois vähempää kiinnostaa edes yrittää... Seuraavassa vaiheessa kummallakaan ei enää kiinnosta seksi, koska miehellä hävettää ja nainen on turhaantunut ja loukkaantunut. Meillä siis ollaan nyt oltu 7 kk ilman, entisen ihanan seksin sijasta. Ja minä, 45v. nainen olen hyvän näköinen (ja hauska ja iloinen ainakin ennen) ja jatkuvassa puutteessa ja jätän tuon säälittävän alkoa rakastavan luuserin!

• hththhthethtete

Jos kundisi saa erektion esim. suu- ja käsiseksissä, mutta yhdynnässä lerpahtaa, kyse ei liene fyysisestä vaivasta, vaan joko suorituspainesta (onko hän hyvin kokematon?) tai kenties isäksi tulemisen pelosta, joka on yleisempää kuin luullaan.

• Sillä on

toinen kiikarissa..

• aivan lopussa

Kiitos todella hyvistä kommenteista kaikille!!!

Muutamiin kysymyksiin vastaten.Suorituspainetta epäilen eniten.... Saan hänet kyllä halukkaaksi siittä ei ole kysymys.Mutta koska meillä ei ole muuta ehkäisymenetelmää kuin kondoomi niin sen kanssa tyssää.Voi toki olla että hän pelkää jos tulen raskaaksi.
      Alkoholia kuluttaa aika paljon ja usein.Tupakoi.Ei harrasta liikuntaa.Sekin että olen aktiivinen voi ujostuttaa.Myönsi minulle että pelkää menettää minut.On siis omistushaluinen/mustasukkainen.
      Ja tiedän sen että minun ei ole pakko olla tälläisessä suhteessa.mutta koska tunteita on miestä kohtaan niin haluan yrittää enkä heti luovuttaa. Toivon että asiat vielä muuttuvat ja pääsemme todelliseen nautintoon jossa molemmat kokevat mielihyvää. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      68
      3520
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      23
      2343
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      139
      1995
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1586
    5. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      63
      1234
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1217
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1062
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      893
    9. Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      72
      889
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      77
      869
    Aihe