Mitä pitäis tehdä

aivan lopussa

Poikaystäväni kärsii erektio-ongelmasta....En tiedä mitä enää pitäisi tehdä.Aika lopussa olen.
Saan hänet todella halukkaaksi, siittä ei ole ongelmaa.Mutta kun kondoomi pitäisi pukea päälle niin se tyssää jo siinä.

Poikaystävälläni on mielenterveysongelmia, paha masennus.

8

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljaalla

      Anna pojan panna paljaalla niin ei ole ongelmaa ...

    • Napit pois

      Vetää masennuspillereitä? Ne on aikalailla takuuvarma konsti "hankkia" erektiohäiriö.....

    • aivan lopussa

      Kiitos hyvistä neuvoista!
      Taitaapa käydä niin että seksi jää meidän osalta kun ei ole halukas hoitamaan asiaa....Ei voi mennä lääkäriin vaan raivostuu jos ehdotan asiaa.Hänelle riittää runkkaaminen ja suuhoito.....
      Minulla vaan ei ole koskaan ennen käynyt näin.Aina olen saanut miestä joka kykenee tyydyttämään naisen....Turhauttavaa.
      Ja se voi olla että nämä masennuslääkkeet tekee sen ettei hänellä seiso.Tai sitten jokin muut.Hän kyllä juo,polttaa,käyttää kolmiolääkkeitä.ei nuku,stressaa paljon, ei syö.....

      • Tuo selkeytti

        No tuolla luettelemallasi listalla lähtee seisokki viriilimmältäkin oriilta...

        Elämäntavoilla on vaikutusta ja elämäntavat on usein valintakysymys. Jos ei halua asialle mitään tehdä, niin mieti itse omalla kohdallasi, haluatko jatkaa seksitöntä suhdetta. Muista, että sinä et ole vastuussa aikuisen ihmisen elämästä, etkä valinnoista. Olet vastuussa itse omasta elämästäsi ja onnellisuudestasi, jos tuo suhde ei sua tyydytä, niin.....


    • Meryl

      Pitkäaikainen alkoholin liikakäyttö aiheuttaa miehellä sen, että testosteronin määrä laskee ja kivekset surkastuvat. Siksi ei oo erektiota... Se alkaa näkyä niin, että ensin lopahtaa silloin tällöin kesken kaiken, "no ei mulla oo niin väliä saada purkautua, pääasia että sinä nautit", seuraavaksi mies alkaa vältellä seksiä joko menemällä aikaisin nukkumaan ennen naista tai juomalla liikaa, niin ettei naisella vois vähempää kiinnostaa edes yrittää... Seuraavassa vaiheessa kummallakaan ei enää kiinnosta seksi, koska miehellä hävettää ja nainen on turhaantunut ja loukkaantunut. Meillä siis ollaan nyt oltu 7 kk ilman, entisen ihanan seksin sijasta. Ja minä, 45v. nainen olen hyvän näköinen (ja hauska ja iloinen ainakin ennen) ja jatkuvassa puutteessa ja jätän tuon säälittävän alkoa rakastavan luuserin!

    • hththhthethtete

      Jos kundisi saa erektion esim. suu- ja käsiseksissä, mutta yhdynnässä lerpahtaa, kyse ei liene fyysisestä vaivasta, vaan joko suorituspainesta (onko hän hyvin kokematon?) tai kenties isäksi tulemisen pelosta, joka on yleisempää kuin luullaan.

    • Sillä on

      toinen kiikarissa..

    • aivan lopussa

      Kiitos todella hyvistä kommenteista kaikille!!!

      Muutamiin kysymyksiin vastaten.Suorituspainetta epäilen eniten.... Saan hänet kyllä halukkaaksi siittä ei ole kysymys.Mutta koska meillä ei ole muuta ehkäisymenetelmää kuin kondoomi niin sen kanssa tyssää.Voi toki olla että hän pelkää jos tulen raskaaksi.
      Alkoholia kuluttaa aika paljon ja usein.Tupakoi.Ei harrasta liikuntaa.Sekin että olen aktiivinen voi ujostuttaa.Myönsi minulle että pelkää menettää minut.On siis omistushaluinen/mustasukkainen.
      Ja tiedän sen että minun ei ole pakko olla tälläisessä suhteessa.mutta koska tunteita on miestä kohtaan niin haluan yrittää enkä heti luovuttaa. Toivon että asiat vielä muuttuvat ja pääsemme todelliseen nautintoon jossa molemmat kokevat mielihyvää. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe