Mitä pitäis tehdä

aivan lopussa

Poikaystäväni kärsii erektio-ongelmasta....En tiedä mitä enää pitäisi tehdä.Aika lopussa olen.
Saan hänet todella halukkaaksi, siittä ei ole ongelmaa.Mutta kun kondoomi pitäisi pukea päälle niin se tyssää jo siinä.

Poikaystävälläni on mielenterveysongelmia, paha masennus.

8

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljaalla

Anna pojan panna paljaalla niin ei ole ongelmaa ...

• Napit pois

Vetää masennuspillereitä? Ne on aikalailla takuuvarma konsti "hankkia" erektiohäiriö.....

• aivan lopussa

Kiitos hyvistä neuvoista!
      Taitaapa käydä niin että seksi jää meidän osalta kun ei ole halukas hoitamaan asiaa....Ei voi mennä lääkäriin vaan raivostuu jos ehdotan asiaa.Hänelle riittää runkkaaminen ja suuhoito.....
      Minulla vaan ei ole koskaan ennen käynyt näin.Aina olen saanut miestä joka kykenee tyydyttämään naisen....Turhauttavaa.
      Ja se voi olla että nämä masennuslääkkeet tekee sen ettei hänellä seiso.Tai sitten jokin muut.Hän kyllä juo,polttaa,käyttää kolmiolääkkeitä.ei nuku,stressaa paljon, ei syö.....

• Tuo selkeytti

No tuolla luettelemallasi listalla lähtee seisokki viriilimmältäkin oriilta...

Elämäntavoilla on vaikutusta ja elämäntavat on usein valintakysymys. Jos ei halua asialle mitään tehdä, niin mieti itse omalla kohdallasi, haluatko jatkaa seksitöntä suhdetta. Muista, että sinä et ole vastuussa aikuisen ihmisen elämästä, etkä valinnoista. Olet vastuussa itse omasta elämästäsi ja onnellisuudestasi, jos tuo suhde ei sua tyydytä, niin.....

• Meryl

Pitkäaikainen alkoholin liikakäyttö aiheuttaa miehellä sen, että testosteronin määrä laskee ja kivekset surkastuvat. Siksi ei oo erektiota... Se alkaa näkyä niin, että ensin lopahtaa silloin tällöin kesken kaiken, "no ei mulla oo niin väliä saada purkautua, pääasia että sinä nautit", seuraavaksi mies alkaa vältellä seksiä joko menemällä aikaisin nukkumaan ennen naista tai juomalla liikaa, niin ettei naisella vois vähempää kiinnostaa edes yrittää... Seuraavassa vaiheessa kummallakaan ei enää kiinnosta seksi, koska miehellä hävettää ja nainen on turhaantunut ja loukkaantunut. Meillä siis ollaan nyt oltu 7 kk ilman, entisen ihanan seksin sijasta. Ja minä, 45v. nainen olen hyvän näköinen (ja hauska ja iloinen ainakin ennen) ja jatkuvassa puutteessa ja jätän tuon säälittävän alkoa rakastavan luuserin!

• hththhthethtete

Jos kundisi saa erektion esim. suu- ja käsiseksissä, mutta yhdynnässä lerpahtaa, kyse ei liene fyysisestä vaivasta, vaan joko suorituspainesta (onko hän hyvin kokematon?) tai kenties isäksi tulemisen pelosta, joka on yleisempää kuin luullaan.

• Sillä on

toinen kiikarissa..

• aivan lopussa

Kiitos todella hyvistä kommenteista kaikille!!!

Muutamiin kysymyksiin vastaten.Suorituspainetta epäilen eniten.... Saan hänet kyllä halukkaaksi siittä ei ole kysymys.Mutta koska meillä ei ole muuta ehkäisymenetelmää kuin kondoomi niin sen kanssa tyssää.Voi toki olla että hän pelkää jos tulen raskaaksi.
      Alkoholia kuluttaa aika paljon ja usein.Tupakoi.Ei harrasta liikuntaa.Sekin että olen aktiivinen voi ujostuttaa.Myönsi minulle että pelkää menettää minut.On siis omistushaluinen/mustasukkainen.
      Ja tiedän sen että minun ei ole pakko olla tälläisessä suhteessa.mutta koska tunteita on miestä kohtaan niin haluan yrittää enkä heti luovuttaa. Toivon että asiat vielä muuttuvat ja pääsemme todelliseen nautintoon jossa molemmat kokevat mielihyvää. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9198
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      27
      3686
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      46
      2234
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      104
      2061
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      17
      1870
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      12
      1475
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1308
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1197
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168