Mitä pitäis tehdä

aivan lopussa

Poikaystäväni kärsii erektio-ongelmasta....En tiedä mitä enää pitäisi tehdä.Aika lopussa olen.
Saan hänet todella halukkaaksi, siittä ei ole ongelmaa.Mutta kun kondoomi pitäisi pukea päälle niin se tyssää jo siinä.

Poikaystävälläni on mielenterveysongelmia, paha masennus.

8

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljaalla

      Anna pojan panna paljaalla niin ei ole ongelmaa ...

    • Napit pois

      Vetää masennuspillereitä? Ne on aikalailla takuuvarma konsti "hankkia" erektiohäiriö.....

    • aivan lopussa

      Kiitos hyvistä neuvoista!
      Taitaapa käydä niin että seksi jää meidän osalta kun ei ole halukas hoitamaan asiaa....Ei voi mennä lääkäriin vaan raivostuu jos ehdotan asiaa.Hänelle riittää runkkaaminen ja suuhoito.....
      Minulla vaan ei ole koskaan ennen käynyt näin.Aina olen saanut miestä joka kykenee tyydyttämään naisen....Turhauttavaa.
      Ja se voi olla että nämä masennuslääkkeet tekee sen ettei hänellä seiso.Tai sitten jokin muut.Hän kyllä juo,polttaa,käyttää kolmiolääkkeitä.ei nuku,stressaa paljon, ei syö.....

      • Tuo selkeytti

        No tuolla luettelemallasi listalla lähtee seisokki viriilimmältäkin oriilta...

        Elämäntavoilla on vaikutusta ja elämäntavat on usein valintakysymys. Jos ei halua asialle mitään tehdä, niin mieti itse omalla kohdallasi, haluatko jatkaa seksitöntä suhdetta. Muista, että sinä et ole vastuussa aikuisen ihmisen elämästä, etkä valinnoista. Olet vastuussa itse omasta elämästäsi ja onnellisuudestasi, jos tuo suhde ei sua tyydytä, niin.....


    • Meryl

      Pitkäaikainen alkoholin liikakäyttö aiheuttaa miehellä sen, että testosteronin määrä laskee ja kivekset surkastuvat. Siksi ei oo erektiota... Se alkaa näkyä niin, että ensin lopahtaa silloin tällöin kesken kaiken, "no ei mulla oo niin väliä saada purkautua, pääasia että sinä nautit", seuraavaksi mies alkaa vältellä seksiä joko menemällä aikaisin nukkumaan ennen naista tai juomalla liikaa, niin ettei naisella vois vähempää kiinnostaa edes yrittää... Seuraavassa vaiheessa kummallakaan ei enää kiinnosta seksi, koska miehellä hävettää ja nainen on turhaantunut ja loukkaantunut. Meillä siis ollaan nyt oltu 7 kk ilman, entisen ihanan seksin sijasta. Ja minä, 45v. nainen olen hyvän näköinen (ja hauska ja iloinen ainakin ennen) ja jatkuvassa puutteessa ja jätän tuon säälittävän alkoa rakastavan luuserin!

    • hththhthethtete

      Jos kundisi saa erektion esim. suu- ja käsiseksissä, mutta yhdynnässä lerpahtaa, kyse ei liene fyysisestä vaivasta, vaan joko suorituspainesta (onko hän hyvin kokematon?) tai kenties isäksi tulemisen pelosta, joka on yleisempää kuin luullaan.

    • Sillä on

      toinen kiikarissa..

    • aivan lopussa

      Kiitos todella hyvistä kommenteista kaikille!!!

      Muutamiin kysymyksiin vastaten.Suorituspainetta epäilen eniten.... Saan hänet kyllä halukkaaksi siittä ei ole kysymys.Mutta koska meillä ei ole muuta ehkäisymenetelmää kuin kondoomi niin sen kanssa tyssää.Voi toki olla että hän pelkää jos tulen raskaaksi.
      Alkoholia kuluttaa aika paljon ja usein.Tupakoi.Ei harrasta liikuntaa.Sekin että olen aktiivinen voi ujostuttaa.Myönsi minulle että pelkää menettää minut.On siis omistushaluinen/mustasukkainen.
      Ja tiedän sen että minun ei ole pakko olla tälläisessä suhteessa.mutta koska tunteita on miestä kohtaan niin haluan yrittää enkä heti luovuttaa. Toivon että asiat vielä muuttuvat ja pääsemme todelliseen nautintoon jossa molemmat kokevat mielihyvää. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe