Mitä pitäis tehdä

aivan lopussa

Poikaystäväni kärsii erektio-ongelmasta....En tiedä mitä enää pitäisi tehdä.Aika lopussa olen.
Saan hänet todella halukkaaksi, siittä ei ole ongelmaa.Mutta kun kondoomi pitäisi pukea päälle niin se tyssää jo siinä.

Poikaystävälläni on mielenterveysongelmia, paha masennus.

8

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljaalla

Anna pojan panna paljaalla niin ei ole ongelmaa ...

• Napit pois

Vetää masennuspillereitä? Ne on aikalailla takuuvarma konsti "hankkia" erektiohäiriö.....

• aivan lopussa

Kiitos hyvistä neuvoista!
      Taitaapa käydä niin että seksi jää meidän osalta kun ei ole halukas hoitamaan asiaa....Ei voi mennä lääkäriin vaan raivostuu jos ehdotan asiaa.Hänelle riittää runkkaaminen ja suuhoito.....
      Minulla vaan ei ole koskaan ennen käynyt näin.Aina olen saanut miestä joka kykenee tyydyttämään naisen....Turhauttavaa.
      Ja se voi olla että nämä masennuslääkkeet tekee sen ettei hänellä seiso.Tai sitten jokin muut.Hän kyllä juo,polttaa,käyttää kolmiolääkkeitä.ei nuku,stressaa paljon, ei syö.....

• Tuo selkeytti

No tuolla luettelemallasi listalla lähtee seisokki viriilimmältäkin oriilta...

Elämäntavoilla on vaikutusta ja elämäntavat on usein valintakysymys. Jos ei halua asialle mitään tehdä, niin mieti itse omalla kohdallasi, haluatko jatkaa seksitöntä suhdetta. Muista, että sinä et ole vastuussa aikuisen ihmisen elämästä, etkä valinnoista. Olet vastuussa itse omasta elämästäsi ja onnellisuudestasi, jos tuo suhde ei sua tyydytä, niin.....

• Meryl

Pitkäaikainen alkoholin liikakäyttö aiheuttaa miehellä sen, että testosteronin määrä laskee ja kivekset surkastuvat. Siksi ei oo erektiota... Se alkaa näkyä niin, että ensin lopahtaa silloin tällöin kesken kaiken, "no ei mulla oo niin väliä saada purkautua, pääasia että sinä nautit", seuraavaksi mies alkaa vältellä seksiä joko menemällä aikaisin nukkumaan ennen naista tai juomalla liikaa, niin ettei naisella vois vähempää kiinnostaa edes yrittää... Seuraavassa vaiheessa kummallakaan ei enää kiinnosta seksi, koska miehellä hävettää ja nainen on turhaantunut ja loukkaantunut. Meillä siis ollaan nyt oltu 7 kk ilman, entisen ihanan seksin sijasta. Ja minä, 45v. nainen olen hyvän näköinen (ja hauska ja iloinen ainakin ennen) ja jatkuvassa puutteessa ja jätän tuon säälittävän alkoa rakastavan luuserin!

• hththhthethtete

Jos kundisi saa erektion esim. suu- ja käsiseksissä, mutta yhdynnässä lerpahtaa, kyse ei liene fyysisestä vaivasta, vaan joko suorituspainesta (onko hän hyvin kokematon?) tai kenties isäksi tulemisen pelosta, joka on yleisempää kuin luullaan.

• Sillä on

toinen kiikarissa..

• aivan lopussa

Kiitos todella hyvistä kommenteista kaikille!!!

Muutamiin kysymyksiin vastaten.Suorituspainetta epäilen eniten.... Saan hänet kyllä halukkaaksi siittä ei ole kysymys.Mutta koska meillä ei ole muuta ehkäisymenetelmää kuin kondoomi niin sen kanssa tyssää.Voi toki olla että hän pelkää jos tulen raskaaksi.
      Alkoholia kuluttaa aika paljon ja usein.Tupakoi.Ei harrasta liikuntaa.Sekin että olen aktiivinen voi ujostuttaa.Myönsi minulle että pelkää menettää minut.On siis omistushaluinen/mustasukkainen.
      Ja tiedän sen että minun ei ole pakko olla tälläisessä suhteessa.mutta koska tunteita on miestä kohtaan niin haluan yrittää enkä heti luovuttaa. Toivon että asiat vielä muuttuvat ja pääsemme todelliseen nautintoon jossa molemmat kokevat mielihyvää. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      70
      4455
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      249
      4225
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      23
      3474
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      166
      3315
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      68
      3066
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      80
      2926
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      125
      2616
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      187
      2522
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      48
      2235
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24