VARASTIN Kaupasta JA JÄIN KIINNI

Varastelija90000

Noh oltiin mun kaverin kans marketissa ja varastettiin vähän meikkejä... Hyvin meni siihen asti kunnes oltiin just lähössä ostoskeskuksesta ja sitten vartijat tuli jutteleen meille. mentiin sellasen pikku koppiin istumaan ku vartijat tutki laukut ja molempien laukuista löyty varastettua tavaraa. Yritettiin siinä niitä vähän kusettaa mutta ne ties että me varastettiin ne kamat. Siinä sitten istuttiin varmaan tunti siellä kopissa ja venattiin et poliisit tulee. Poliisit tuli ja soitti mun kaverin äidille ja yritettiin soittaa mun äidille mutta sitä ei saatu kiinni. Lupasin poliiseille et kerron äidille kotona. (joojoo) sitten maksettiin varastetut kamat ja kotiin vaan. Ja ai helvetti ku oli paha fiilis ja en aio enää IKINÄ varastaa mitään. Opin läksyni. Mutta tässä onkin ongelma: en ole vielä kertonut äidille koska en ole uskaltanut... Oon aika säälittävä...mutta saako se tietää sitten jotenkin muuten jos ei multa????! VASTATKAA!

13

1682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuusonparasvaihtoehto

      Kerro vaan mutta en kyllä tiedä saako se muilta tietää...

    • Soppakeisari

      Miks ees varastit kun vaikutat muuten ihan järkevältä tyypiltä... Oman soppas aiheutit siivoo se pois kunnialla!!

      • Varastelija900000

        Haluisin tietää että SAAAKO SE TIETÄÄ JOSTAIN MUUALTA en että KERRONKO SILLE ! Kiitos


      • gandalf1
        Varastelija900000 kirjoitti:

        Haluisin tietää että SAAAKO SE TIETÄÄ JOSTAIN MUUALTA en että KERRONKO SILLE ! Kiitos

        Saatanan lissut, ihan hyvä että jäitte kiinni


    • Ei kannata varastaa etenkään jos ei ole varma siitä, ettei jää kiinni! Voi saatanan luuserit. Ei se saa tietää. Jos ei oo saanut tietää vielä, niin ei tuu koskaan kuulemaankaan, ellei joko sää tai sun kaveris kerro. Facepalm.

      • 444444

        Vähän särähtää korvaan tuo "etenkään jos ei ole varma siitä, ettei jää kiinni!" - ei tietenkään koskaan varastaminen ole oikeutettua, vaikka olisit 101-prosenttisen varma siitä, ettet tule eläissäsi jäämään kiinni.

        Kantakaa vastuu teoistanne.


      • Sopumamma
        444444 kirjoitti:

        Vähän särähtää korvaan tuo "etenkään jos ei ole varma siitä, ettei jää kiinni!" - ei tietenkään koskaan varastaminen ole oikeutettua, vaikka olisit 101-prosenttisen varma siitä, ettet tule eläissäsi jäämään kiinni.

        Kantakaa vastuu teoistanne.

        Aika kivoja kommentteja on tänne tullut... Nuoret kokeilee rajojaan ja tekee tälläsia juttuja kai sen nyt jokanen tajuaa... Aloittaja iste sanoi et kaduttaa eikä aio enää ikinä varastaa mitään, mutta kyseenalaistan vähän sitä että eikö saa sanottua niitä sanoja suustaan äidille että on varastanut? Noh kuitenkin ei tarvitse heti tuomita muistakaa se!


    • asfdhgfd

      Kaikkea ni bimbot tekevät "kauneutensa" eteen.

    • honest&happy

      Hyvä, että et jatkossa varasta!

      Yritä kertoa äidillesi. Ja tietty myös se, että se oli sitten siinä. Se on loppujen lopuksi paras tapa laittaa tämä juttu historiaan.

    • "Vähän särähtää korvaan tuo "etenkään jos ei ole varma siitä, ettei jää kiinni!" - ei tietenkään koskaan varastaminen ole oikeutettua, vaikka olisit 101-prosenttisen varma siitä, ettet tule eläissäsi jäämään kiinni."

      Se saattaa särähtää korvaan, mutta miinuksesta päätellen sanan KANNATA merkitys on lievästi vieras. Minä en puhunut siitä mitään, että onko se oikein. Eihän se ole oikeutettua, mutta kannattavaa se voi (ja painotan seuraavia sanoja) joillekin joissain tilanteissa olla. Ja nyt en väitä, että meikkien varastaminen olisi koskaan kannattavaa, koska ei ole.

    • onnea vaan

      Ootte ilmeisen nuoria, kun äiteelle soitetaan. Lastensuojeluilmoitus varastelevista kakaroista ja tietoa kotiin tulee myöhemin...

    • Avualias-enkeli

      Sun kannattais kertoo kummiskin, kunhan vaa kerrot ettet enää tee tuollaist...

    • Anonyymi

      mun äiti sai tietää ja menee puhuu niille ite
      niin mitä MÄ TEEN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe