Osa-aika palkasta? palkasta ennen osatyökyvyttömyyseläkettä?
Olen ollut osa-aika työssä vasta 2kk ja en jaksanut sitäksaan,
Saanko 90päivää täyden osa-aika työn palkan ja sitten jatkossa miten ja mistä?
Yrittäkää edes auttaa tai arvailla, jos ei varmaa tietos teillä ole.
Mistä lasketaan osatyökyvyttömän sairauspv.raha ?
2
156
Vastaukset
- joku vaan
Kannattaa lukea työehtosopimus ja kysäistä myös palkanlaskijalta, joka yleensä tietää sairausajan palkanmaksut.. Kun työntantajan sairausajan palkanmaksu loppuu, Kela maksaa sairauspäivärahaa sinulle ellei sinulle ole jo maksettu 300 pv sairauspäivärahaa saman sairauden perusteella. Tällöin tulee ottaa yhteyttä työeläkelaitokseen, jos ne myöntäisivät täyden työkyvyttömyyseläkkeen määräaikaisesti (kuntoutustuki).
- hyssis
palkanmaksu riippuu työehtosopimuksestasi. sairauspäivärahan määrä taas osaeläkkeesi alkamisvuodesta. jos päiväraha perustuu verotustietoihin, vähennetään siitä osaeläke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222