Teini vastuussa 2 vuotiaasta

Väsynyt1

Aina kun miun 2v siskontyttö tulee meille kylään tai yökylään niin tuntuu välillä, että kaikki se vastuu on mun harteilla ja vanhemmat tekee mitä haluaa.
Oon 16v ja haluun viettää aikaa koneella, kavereiden kanssa jutellen ja hengata niitten kanssa, haluan tehä normaaleja teinin juttuja mut en voi ja haluun joskus olla ihan vaan omissa oloissa ilman , että pitää huolehtia pikkusesta. Rakastan häntä ihan kamalasti ja tykkään leikkiä ja olla sen kanssa mutta tarviin myös omaa aikaa. Vanhemmat voi mennä päikkäreille, olla koneella ja kattoa telkkaa ja mun vastuulle jää lapsen viihdyttäminen ja sen kanssa olo....Ja sit mulle raivotaan kun sanon miten asiat on ja valitetaan kuinka he itse on niin väsyneitä.

5

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka näin

      Laittaako ne sen mukulan sun mukaan, kun menet kavereiden kanssa hengailee? Lähde kavereille, ja ole kavereiden kanssa koko päivä. Tulet kotiin kun muksu on nukkumassa ja hengaat sen kanssa sitten seuraavana päivänä.

    • en_ossoo_sannoo

      Kuinka usein tätä tapahtuu per viikko tai kk? Pyydä tytön äidiltä kuuluvasti rahapalkkaa kymppi per tunti lapsenvahtina olosta, sehän olisi sulle kivaa taskurahaa eikö.

    • missä äiti

      Kuinka usein siskontyttösi on teillä?
      Jotenkin tuosta ymmärtää, että aika usein.

      Ei sinulla ole velvollisuutta toimia lapsenvahtina ellet ole siitä nimenomaan sopinut tytön äidin kanssa.

      Ota puheeksi lapsen äidin kanssa ja sopikaa samalla sinun palkastasi. Ilmaiseksi ei tarvi hoitaa eikä aina tarvi olla käytettävissä. Sinun kuuluu saada tehdä myös omia juttujasi.

      Ihmettelen kyllä vanhempiasi jos he lupaavat ottaa tytön ja sitten sysäävät hänet sinulle. Eikö olisi parempi kieltäytyä jos ei jaksa hoitaa.

    • ddddddddddddddddddg

      kyllä on ihan hyvä että joudut jotain joskus tekemäänkin, en usko että joka viikko lapsi siellä on?
      kannattaa sitten miettiä meneekö joskus pojan kanssa sänkyyn ilman ehkäisyä, koska seuraamus voi olla juuri lapsi jota saatkin sitten vahtia 24/7.

      Hyvä vaan.

    • Meitsi vaan

      Se kantaa vastuun, joka sen lapsen sinne on luvannut ottaa. Piste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe