Teini vastuussa 2 vuotiaasta

Väsynyt1

Aina kun miun 2v siskontyttö tulee meille kylään tai yökylään niin tuntuu välillä, että kaikki se vastuu on mun harteilla ja vanhemmat tekee mitä haluaa.
Oon 16v ja haluun viettää aikaa koneella, kavereiden kanssa jutellen ja hengata niitten kanssa, haluan tehä normaaleja teinin juttuja mut en voi ja haluun joskus olla ihan vaan omissa oloissa ilman , että pitää huolehtia pikkusesta. Rakastan häntä ihan kamalasti ja tykkään leikkiä ja olla sen kanssa mutta tarviin myös omaa aikaa. Vanhemmat voi mennä päikkäreille, olla koneella ja kattoa telkkaa ja mun vastuulle jää lapsen viihdyttäminen ja sen kanssa olo....Ja sit mulle raivotaan kun sanon miten asiat on ja valitetaan kuinka he itse on niin väsyneitä.

5

182

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka näin

Laittaako ne sen mukulan sun mukaan, kun menet kavereiden kanssa hengailee? Lähde kavereille, ja ole kavereiden kanssa koko päivä. Tulet kotiin kun muksu on nukkumassa ja hengaat sen kanssa sitten seuraavana päivänä.

• en_ossoo_sannoo

Kuinka usein tätä tapahtuu per viikko tai kk? Pyydä tytön äidiltä kuuluvasti rahapalkkaa kymppi per tunti lapsenvahtina olosta, sehän olisi sulle kivaa taskurahaa eikö.

• missä äiti

Kuinka usein siskontyttösi on teillä?
      Jotenkin tuosta ymmärtää, että aika usein.

Ei sinulla ole velvollisuutta toimia lapsenvahtina ellet ole siitä nimenomaan sopinut tytön äidin kanssa.

Ota puheeksi lapsen äidin kanssa ja sopikaa samalla sinun palkastasi. Ilmaiseksi ei tarvi hoitaa eikä aina tarvi olla käytettävissä. Sinun kuuluu saada tehdä myös omia juttujasi.

Ihmettelen kyllä vanhempiasi jos he lupaavat ottaa tytön ja sitten sysäävät hänet sinulle. Eikö olisi parempi kieltäytyä jos ei jaksa hoitaa.

• ddddddddddddddddddg

kyllä on ihan hyvä että joudut jotain joskus tekemäänkin, en usko että joka viikko lapsi siellä on?
      kannattaa sitten miettiä meneekö joskus pojan kanssa sänkyyn ilman ehkäisyä, koska seuraamus voi olla juuri lapsi jota saatkin sitten vahtia 24/7.

Hyvä vaan.

• Meitsi vaan

Se kantaa vastuun, joka sen lapsen sinne on luvannut ottaa. Piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      19
      1168
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      57
      965
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      933
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      54
      863
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      761
    6. 61
      715
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      696
    8. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      662
    9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      37
      660
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      596
    Aihe