Teini vastuussa 2 vuotiaasta

Väsynyt1

Aina kun miun 2v siskontyttö tulee meille kylään tai yökylään niin tuntuu välillä, että kaikki se vastuu on mun harteilla ja vanhemmat tekee mitä haluaa.
Oon 16v ja haluun viettää aikaa koneella, kavereiden kanssa jutellen ja hengata niitten kanssa, haluan tehä normaaleja teinin juttuja mut en voi ja haluun joskus olla ihan vaan omissa oloissa ilman , että pitää huolehtia pikkusesta. Rakastan häntä ihan kamalasti ja tykkään leikkiä ja olla sen kanssa mutta tarviin myös omaa aikaa. Vanhemmat voi mennä päikkäreille, olla koneella ja kattoa telkkaa ja mun vastuulle jää lapsen viihdyttäminen ja sen kanssa olo....Ja sit mulle raivotaan kun sanon miten asiat on ja valitetaan kuinka he itse on niin väsyneitä.

5

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka näin

Laittaako ne sen mukulan sun mukaan, kun menet kavereiden kanssa hengailee? Lähde kavereille, ja ole kavereiden kanssa koko päivä. Tulet kotiin kun muksu on nukkumassa ja hengaat sen kanssa sitten seuraavana päivänä.

• en_ossoo_sannoo

Kuinka usein tätä tapahtuu per viikko tai kk? Pyydä tytön äidiltä kuuluvasti rahapalkkaa kymppi per tunti lapsenvahtina olosta, sehän olisi sulle kivaa taskurahaa eikö.

• missä äiti

Kuinka usein siskontyttösi on teillä?
      Jotenkin tuosta ymmärtää, että aika usein.

Ei sinulla ole velvollisuutta toimia lapsenvahtina ellet ole siitä nimenomaan sopinut tytön äidin kanssa.

Ota puheeksi lapsen äidin kanssa ja sopikaa samalla sinun palkastasi. Ilmaiseksi ei tarvi hoitaa eikä aina tarvi olla käytettävissä. Sinun kuuluu saada tehdä myös omia juttujasi.

Ihmettelen kyllä vanhempiasi jos he lupaavat ottaa tytön ja sitten sysäävät hänet sinulle. Eikö olisi parempi kieltäytyä jos ei jaksa hoitaa.

• ddddddddddddddddddg

kyllä on ihan hyvä että joudut jotain joskus tekemäänkin, en usko että joka viikko lapsi siellä on?
      kannattaa sitten miettiä meneekö joskus pojan kanssa sänkyyn ilman ehkäisyä, koska seuraamus voi olla juuri lapsi jota saatkin sitten vahtia 24/7.

Hyvä vaan.

• Meitsi vaan

Se kantaa vastuun, joka sen lapsen sinne on luvannut ottaa. Piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5305
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3573
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      443
      2496
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      252
      1537
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1291
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      85
      1289
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      138
      1139
    Aihe