voiskohan sen rakentaa loppuun ja siistiä ympäristön.On kuin kaatopaikka.Hake kuormat puretaan pitkin pihoja.Kukahan tän pömpelin on suunnitellut.Järkee ei oo käytetty.Mistä kaukaa hake tulee ei ainakaan laukaa kunnan alueelta vaikka alussa tätä asiaa hehkutettiin.vero rahat menee minn eties.Hyvässä tapauksessa itä naapuriin.Mutta lennetään vaan ja kytätään naapureita vai mitä TP
Vastaukset 6
- hahaaa,.,,,,
Teiltä junteilta se kyttääminen käy kun ette muutakaan osaa
- paikallinen
kyllä se hake minun tietääkseni tulee ihan saman kunnan alueelta..
- kansalainen
Luulee liikoja itsestään! Hämärähommia. Pelottelua, kiusantekoa yms. Lentelee matalalla ja kyttäilee...juuu
- Uimoi
Kuka sen lämpölaitoksen omistaa ?
- Jaminää
Minä, minä, minä..
- Uimoi
Taitaa olla kovissa käsissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427