Havannasta Moskova-Helsinki vaihtoaika 50min, kokemuksia?

kuubanmatkalainen

Aeroflot myy päivittäisiä lentoja Helsinki - Havanna seuraavilla aikatauluilla:

Lähtö Helsingistä 09:25
Saapuminen Moskovaan 12:05 (vaihtoaika 2h)
Lähtö Moskovasta 14:05
Saapuminen Havannaan 18:45

ja takaisin päin:

Lähtö Havannasta 20:45
Saapuminen Moskovaan 16:20 (vaihtoaika 50min)
Lähtö Moskovasta 17:10
Saapuminen Helsinkin 17:55

Onko kokemuksia kyseisestä reitistä tuolla aikataulutuksella? Oletteko käyttäneet?
Ovatko kyseiset lennot pysyneet aikataulussa, ja ehtiikö 50minuutin vaihdolla Helsinkiin menevälle lennolle takaisin tultaessa? Onko vaihto järjestetty siten, että pääsee siirtymään suoraan toiseen koneeseen, vai pitääkö mennä uudestaan turvatarkastuksen läpi yms...? Onko portit samassa terminaalissa, kaukana toisistaan..?

Luulisi kyllä, etteivät edes myisi lentoja noin pienellä vaihtoajalla jos ei ole mahdollista ehtiä..?
Kuinka täsmällisesti Aeroflotin lennot lähtevät Havannasta päin takaisin...? Onko yleistä, että lennot myöhästelevät paljon..?

Jos löytyy sellaisia, jotka ovat kyseistä aikataulutusta / reittiä käyttäneet, kerrotteko kokemuksia?

Kiitos!

13

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salsera

      On kokemusta molemmista, siita siis etta ehtii lennolle ja etta ei ehdi. Kun ei ehtinyt, niin aeroflot jarjesti toiselle lennolle, ja piti odottaa ylimaaraiset 3 tuntia. Ihan ok.

    • kysyn vaan

      Miksi et käytä KLM:ää? matkat alkaen 699 ja hyvät aikataulut, ei päivittäin, mutta lähes.

      • Van der Asshole

        Ei Kelmillä tahdo alle tonnin päästä. Tunnin vaihto Schipholissa tietää vaikeuksia.Turva- ja passintarkastukset Schengen-alueen ulkopuolelle ovat syvältä tällä kentällä...


      • kysyn vaan
        Van der Asshole kirjoitti:

        Ei Kelmillä tahdo alle tonnin päästä. Tunnin vaihto Schipholissa tietää vaikeuksia.Turva- ja passintarkastukset Schengen-alueen ulkopuolelle ovat syvältä tällä kentällä...

        Itse olen käyttänyt KLM ja hyvin on mennyt. Vaihdoissa ollut ihan hyvin aikaa. Sutjakkaat tarkastukset ja jos olisi ollut oikeasti kiire, on oma jononsa, joihin kiireessä olevat voivat mennä suoraan.


    • klmkiittiei

      Klm harvoin tuohon hintaan myyvät.Ja sitäpaitsi hukkaavat matkalaukut,kokemusta on, kovaa sähläystä kyseisellä kioskilla jos matkatavarat häviää.Ota siinä sitten rennosti........

    • rolfgod

      Joo, en kyllä itse suosittele KLM en myös sen paremmin myös Aeroflottia. KLM on aina kalliimpi kuin Air France. Lähden itse Tammikuussa 2015 Havannaan Air France lennolla H:ki -Paris-Havanna 1025 € menu/paluu 2 h vaihto Pariisissa.
      ( Joulukuussa -14 ostettu lippu ) vastaava KLM oli 300 € kalliimpi ja 6 h pitempi lento aika. Totta on, että KLM hukkaa laukkuja aika usein. itselleni on käynyt 2 kertaa aikoinaan europan lennolla. 40 v olen lentänyt Finnairilla eikä kertaakaan ollut laukut hukassa, vahinko, että Finnair ja One World ei lennä Havannaan.

      • Mastersonni

        Kelmi on ollut jo kauan samaa lafkaa AF:n kanssa. Eli myyvät molemmat sivuillaan ristiin toistensa lippuja. Viimeksi menin de Gaullen kautta, missä on hyvä olla riittävästi aikaa(2h) ja tulin takas Schipholin kautta vain tunnin vaihdolla. Hyvin onnistui. Holskut ovat kyllä ranskanpullia luotettavampia näissä asioissa. Nimimerkillä: "5-10 kertaa Pariisiin laukut jääneet"
        Finski lentää chartereita talvella Varaderoon. Hyvä yhteys, kantsii kytätä pelkkiä lentoja lyhyellä varoitusajalla. Viime vuonna 600e :)


    • no niin

      795 apollomatkat varaderoon. eihän sieltä ole matka eikä mikään Havannaan. Finnair.

      • varaderoeiikinä

        eli se 795 onkin oikeesti 995 eestaas varadeeroon.


      • no niin
        varaderoeiikinä kirjoitti:

        eli se 795 onkin oikeesti 995 eestaas varadeeroon.

        80 Cucilla pääsee per suunta ihan hyvin, mikä on jotain muuta kuin 100 euroa.


      • varaderoeiikinä
        no niin kirjoitti:

        80 Cucilla pääsee per suunta ihan hyvin, mikä on jotain muuta kuin 100 euroa.

        ja silloin matka ei enää ole 795


      • no niin
        varaderoeiikinä kirjoitti:

        ja silloin matka ei enää ole 795

        Ja vähemmän ainakin kuin tuo 1025 suoran lennon edut.


    • sdfdsfdsfds

      "Lähtö Havannasta 20:45

      Saapuminen Moskovaan 16:20 (vaihtoaika 50min)"

      Vaikuttaako aika ero noin paljon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe