Millaiset miehet pitävät pienirintaisista ?

illan kysymys

Millaiset miehet pitävät pienirintaisista ?

63

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan Video

      Sellaiset jotka katsvat sielua eikä niinkään kehoa. Ja mulle kelpaa kaikki kunhan fiilison oikea.

      • kaik o feikkii

        nyky media tuo sellaisia aistiärsykkeitä joita pumpataan jo nuoresta joten en ihmettele jos meistä kasvaa pinnallsia ja sellaisia mallinukkien palvojia.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Sellaiset fiksut miehet, joille rintojen koko ei ole se määräävä tekijä. Niitäkin on.


    • viis siitä

      koolla ei ole väliä kunhan ovat kiinteän pyöreät eivätkä roiku.

      • vakta homma

        Maan vetovoima vaikuttaa.Siinä hetkessä kun rinnat lopettaa roikkumisen,niin sinä leijut ilmassa.


    • luupilluuu

      Tärkein asiahan naisessa on saada se muna sinne pilluu. Muusta ei väljä.. väljä on väljä ja kaikki on suhteellista.

      • Anonyymi

        Seksiä on muunkin laista kuin vain se munabilluun.


    • kiinni.. vai onko

      Ei kai mikään aina kuppikoosta oo

      Sehän on se kokonaisuus. Toiset tykkää toiset ei ja toisille se ole tärkein asia naisessa.

    • pienen raja?

      Mikä sitten on se pieni? AA? A? AA-B? AA-C?

    • yksi vastaus

      sellaiset jotka näkevät pintaa syvemmälle

      • hauska tuo

        pintaa syvemmälle teoria

        onko niillä pienirintaisilla siellä pintansa alla keskimääräistä useammin jotain hienompaa nähtävää kuin suuririntaisilla

        sanoisin että ei ehkä jopa päinvastoin


      • Anonyymi
        hauska tuo kirjoitti:

        pintaa syvemmälle teoria

        onko niillä pienirintaisilla siellä pintansa alla keskimääräistä useammin jotain hienompaa nähtävää kuin suuririntaisilla

        sanoisin että ei ehkä jopa päinvastoin

        Minä en tajua ennee misteen mitteen. Mulla ei oo piätä , ja mua ei kukkoon pidättele. Vittuuntuakseni voisin sanoa, että olen aika hyvä .

        Se ei kieli siitä etteikö toisiakin olisi mualimassa mutta KUN minä nyt oon monien mutkien kautta oppinut kaikennäköistä. Jos olen arka,se johtuu siitä että miehet ei ymmärrä mua. Minä en halua sotkea kaikenmualiman muslimeja tähänkin joukkoon.

        Minä kyllä tiedän kuko ossoo jotakin.

        Mutta en tiedä, kuka 9uhhuu mitäkin.

        En minä jaksa olla se joka kaivosta kottiin.

        Näinhän se on nähty .


    • Tetris logiikka

      Isorintaiset miehet. Vastaavasti isotissistä pitää sitten isomahaiset!

    • vastakysymys

      En tiedä, en ole mies, joka pitää pienirintaisista naisista.

      Haittaakse jos tissit on sitten isot.. Millaiset miehet pitää isorintaisista naisista?

      • ne jotka näkevät

        pintaa syvemmälle läpi aaltojen ?


      • huonomaku

        Maalaiset miehet tykkäävät maitolehmistä :)


      • hyvämaku
        huonomaku kirjoitti:

        Maalaiset miehet tykkäävät maitolehmistä :)

        Herrasmiehet tykkäävät leideistä, jotka haukkuvat maitolehmiä... eikuäsh.


      • Anonyymi

        Makuasioita... Mutta kannattaa olla kaikkiruokainen.


    • Koko

      Naisuus ratkaisee! Rakastaisin häntä Riippumatta! hänen rintojensa Koosta.Ja oikeastikin, pidän enemmin pienemmistä rinnoista.

      Pinnallisuus ja ulkokultaisuus ei ole mielestäni seksikästä - eikä varsinkaan rakastettavaa.

      KX2

    • 80 G

      Varmaan fiksut,jotka ymmärtävät että tärkein ei ole näkyvillä.

      • eli jos oot tyhmä

        ja rinnaton niin voit samantien vetää ittes hirteen

        tosi kannustavaa hei


      • 17+16
        eli jos oot tyhmä kirjoitti:

        ja rinnaton niin voit samantien vetää ittes hirteen

        tosi kannustavaa hei

        Ihminen voi omata sydämensivistystä ja olla fiksu,riippumatta siitä mikä hänen äo:nsa on.
        Myös ihmisen arvottaminen rintojen koon perusteella on melko turhaa... löytyy kuitenkin melko varmasti miehiä,joiden mielestä joko pieni tai suuri on kaunista:),eli en ymmärrä tämän ketjun tarkoitusta,koska ei ole "oikeaa" vastausta.


      • Anonyymi
        eli jos oot tyhmä kirjoitti:

        ja rinnaton niin voit samantien vetää ittes hirteen

        tosi kannustavaa hei

        Ei ei ja ei. Olet ihan yhtä ihana. :-)


    • c-kupit

      Fiksut ja filmaattiset, tyylikkäät ja täydelliset miehet =D

    • Minä!!!

      !!!!

    • Kaikki miehet

      jos nainen on oikea. Omituinen kysymys.

    • kaikkea sitä§

      Joku pienirintainen nainen poistanut ketjusta viestejä.. Ja vieläpä nosti ketjun eilen suomi24.fi etusivulle, jotta saisi itsetunnon kohotusta.. Hienoja modeja tällä ikävä-palstalla.

      • Ihan varmasti

        Noin sen täytyy olla. Oletko koskaan ajatellut ettei kaikilla ole niin huono itsetunto kuin sinulla?


      • voihan venäjä
        Ihan varmasti kirjoitti:

        Noin sen täytyy olla. Oletko koskaan ajatellut ettei kaikilla ole niin huono itsetunto kuin sinulla?

        Joku 24:n lauta täällä vastailee itselleen.

        Oot hauska vaikka itsetuntosi taitaa olla tosi alhaalla.


      • muahhahhhh

        oma itsetuntosi taitaa koostua melko yksinkertaisten asioiden varaan, kuten rintoihin :D tästä kirjavasta maailmasta löytyy erilaisia ajatusmaailmoja.


      • kaikki

        naiset eivät kadehdi muita noin paljoa, siitä rutiköyhä kommenttisi :D


    • pienet on nätit

      ;D

    • tämä on kompa

      miehet eivät pidä pienirintaisista naisista

      • Niinhän sä luulet ;)

        .


      • kyllä pitävät

        ja heillä on yleensä nätimpi peppukin :P


    • lollollol...

      Sellaiset ovat parhaat jotka voi heittää olan ylite selkään :D

    • ei oo totta

      Yhtä typerä kysymys kuin millaiset naiset pitävät PIENIMUNAISISTA MIEHISTÄ? Niin, vastaapa siihen....

      • small cup is ok

        Vaikka sulla itsellä oliskin joku JÄTTITISSIFETISSI, niin turha olettaa että kaikki miehet olis samalla tavalla perverssejä.. jotkut toiset voi olla aivan toisella tavalla perverssejä.


      • Ei ole yhtä typerä

        kysymys. Pieni muna ja löysä värkki on samalla viivalla. Se taas on täysin makuasia, minkälaisista vartaloista kukakin tykkää.


      • Isooooooo
        Ei ole yhtä typerä kirjoitti:

        kysymys. Pieni muna ja löysä värkki on samalla viivalla. Se taas on täysin makuasia, minkälaisista vartaloista kukakin tykkää.

        Minä tykkään isosta nenästä ja isoista korvista. Sekä isoista käsistä ja isoista jaloista. Kaikissa muissa ei ole merkitystä.


    • snadit

      ihan jees.

    • 123456+9
    • ota gay

      No, homot nyt ainaskin.

      • höpöhöpö.

        homotkin voi pitää pienirintaisista tai suuririntaisista.. tosin miehet tietenkin miehistä, ja naiset naisista..


    • M.... Mies

      Ei naisen rintojen koolla ole väliä. Tärkeintä on että nainen tuntee olonsa kauniiksi oli rinnar pienet tai suuret. Itselläni on ollut pieni kuin suuririntaisia naisia ja minusta jokainen nainen on ollut tavallaan kaunis.

      Ehkä joillekkin ihmisille rintojen koko on tärkeää, mutta minulle ei. Ihminen ja hänen luonteensa sekä olemuksensa on tärkeintä. Sitä ihastuu ja rakastuu koko ihmiseen. :)

      Mukavaa tiistain alkua :)

    • m nainen

      Minusta vähän isommat tissit on kivemmat kuin pienet tissit, mutta tämä vain naisen mielipide. Älkää suuttuko hyvät ihmiset.

    • ennemminpienet

      kuin silikonipommit!!

    • Kertaan vielä, että

      KOKONAISUUS ratkaisee! Jos tehtävänäni olisi luoda piirrustuspöydällä ihanne naiseni, niin hänen rintansa olisivat noin kokoa B - C.

      Tutkimustenkin mukaan enemmistö ihmisistä pitää "pienehköistä" rinnoista.


      Sekä miehet että naiset pitävät enemmän pienistä rinnoista, sanoo tuore tutkimus

      Tuoreen tutkimuksen mukaan sekä miehet että naiset pitävät pieniä rintoja miellyttävimpinä kuin isoja.

      Tuore brittitutkimus kysyi 2000 miehen ja naisen mielipiteitä rinnoista. Tutkimuksen mukaan pienet ja sopusuhtaiset rinnat nousevat voittajiksi molempien sukupuolten vastauksissa.

      Naisista osa sanoi, että voisi otta rintaimplantit, mutta haluaisi silloinkin vaan yhden kuppikoon suuremmat rinnat. Miehet taas summasivat, että ottaisivat mieluummin urheilullisen ja pienirintaisen naisen kuin kurvikkaan ja isorintaisen naisen.

      Toisaalta miehet suosivat edelleenkin tiimalasivartaloisia naisia; tosin rintojen tulee olla heidän mielestään sopusuhtaiset vartaloon nähden. Esimerkiksi glamourmalli Katie Pricen rinnat eivät olleet miespuolisten vastaajien mieleen, sillä niitä ei koettu sopusuhtaisiksi vartaloon verrattuna.
      http://www.voice.fi/ilmiot/seka-miehet-etta-naiset-pitavat-enemman-pienista-rinnoista-sanoo-tuore-tutkimus/8/59048

      Sitä paitsi elämänirakkaudellakin on pienehköt rinnat.

      KX2

      • Tuo viimeinen lause

        oli se mitä itsekin tämän ketjun tiimoilta ajattelin. Makuasioita. Itse tykkään kiinteistä, sopusuhtaisista rinnoista. B-koko hoikassa vartalossa sopivin ja yllättäen myös vastaa kaivattuni vartaloa. Naisellinen nainen kaikin puolin. :)


    • roi.

      Onko pienirintainen nainen edes nainen? Ei ainakaan naisellinen.

    • Minä

      suorastaan rakastan sellaisia.. A-B nam!

    • Anonyymi

      Minä en oikein tiijjä. Keskenkasvuset kollit ilmeisesti?

      Minä en tiijjä että mitä asioo niillä on sille.

      Enkä kyllä toisinpäinkään.

      Inhoon katsella kun ....

      No, mitä se antaa?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääasia, että naisella on rinnat. Mitä tuosta sen enempää.

    • Anonyymi

      Älykkäät, perusfiksut miehet. Mitä tyhmempi mies, sitä suurempia tissejä vaatii.

    • Anonyymi

      Kaikki miehet tykkäävät kunnon maitokannuista, aivan kuten kaikki naiset tykkäävät housujen pullotuksesta. Pienirintaisissa on kuitenkin muuten mukiin meneviä herkkupeppuja aivan kuten miehissäkin on mukiin meneviä piilottelijoita.

      • Anonyymi

        Kuulostat älynjättiläiseltä


      • Anonyymi

        Kun mies tykkää isoista tisseistä, sillä on äitifetissi, jäänyt oraalivaiheen imemisfefleksi päälle ja eriytyminen aikuiseksi mieheksi on jäänyt puolitiehen.


    • Anonyymi

      Miehet jotka on sahalla töissä työstää lautoja

    • Anonyymi

      Itse tykkään kyllä pienirintaista enemmän kuin isorintaisista. Pienet rinnat ovat todella söpöt.

    • Joskus harvoin, ehkä minäkin.....
      <3

    • Anonyymi

      Rakastan "pienirintaisia" naisia. Ei ole kuin sopivankokoisia.

      Olen koulutettu, ilmeisesti kohtuullisen näköinen, koska naiset haluavat tulla keskustelemaan, sosiaalinen, huumorintajuinen, kiltti, mutta tuhma oikealla hetkellä ja erittäin aktiivinen kaikintavoin sekä poikamies. Ikääkin on, mutta se ei menoa haittaa.

      Sellainen mies täällä, joka rakastaa naisessa muutakin kuin pelkkiä rintoja. Pienempiä on toki kivempi...

      Naisessa on monta puolta, mutta se elämänilo, positiivisuus ja sisäinen sekä ulkoinen kauneus kulkevat käsikädessä.

    • Anonyymi

      Kaverin emännällä on isot kannut. Omalla avovaimollani on söpöt b kupin tissit. Enää ei tämä pariskunta meille tule koska yhteisen illanvieton aikana minä olen kuulema vain kuolannut sen rintoja ja ollut ylikiinnostunut sen jutuista ja nauranut sen vitseille.. Näin sanoi avovaimoni ja on haukkunut naista somessa ties miksi ja välit on poikki. Kaikki tämä vain tissikateuden takia, en edes tykkää niin isoista rinnoista. Ne kuulema myöskin hikoilee ja haisee hiton pahalle kesähelteillä, kertoi toinen kaverini kerran seurusteltuaan isohinkkisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      144
      3054
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      50
      903
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      216
      841
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      804
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      800
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      793
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      722
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      237
      715
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      36
      666
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      42
      628
    Aihe