miten upea uusi laulu Katrilta, katsokaa YouTubesta, näette studiotilanteen, hienoa!
Kaiken taa
12
519
Vastaukset
- saija1
kyllä Katri osaa!
- saija1
HUOMENNA SAA OSTAA LEVYN!
- jaskan kaveri
Pysäyttävän kaunis laulu.
- näin se vaan on
Minun täytyy kyllä rehellisesti sanoa,että olen pitänyt Katrin äänestä sen heleyden ja kirkkauden vuoksi,mutta nyt en enään jaksa kuunnella kuiskailuesityksiä.Kannattaisi harkita vakavasti seuraavan levyn kohdalla,että jättääkö tekemättä jos ei kummempaan enään pysty.Ei tämä ole enään nautinnollista.Ja joskus vain pitää tajuta mihin se raja täytyy vetää.Eläkkeelläkin voi harrastaa kaikenlaista.
- risto reini
upea esitys tuo Kaiken taa
- risto reini
.. ja siksi toiseksi on tosiasia että missä kirkkain valo, siinä lähellä mustin pimeys, siksi nämä parjaajat seuraavat Katria. Voimia ja siunausta hänelle
- seppo k
Taivaan tie ostettu ja kuunneltu, aivan tajuttoman hyvä!
- niin täälläkin
Ja kyllä, on tosi hyvä.
- Dick Taattori
ylpeitä ollaan tästäkin
- Kanelianna
Ihana uusi levy!! Kaunis, viisas, täynnä valoa. Kakki laulut hyviä. Muutapa ei tarvi vähään aikaan kuunnella.
- maija aarnio
tästä levystä todella nauttii, sisältöä löytyy
- saara maija
Niin kauniita ja koskettavia lauluja on Taivaan tiellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607