En oikein tiedä näistä väriasioista, että mikä on koirani "virallinen" väri? Koirani on siis mustaruskea, mutta mustaa on koirassa paljon enemmän kuin ruskeaa. Ruskeaa on vain jaloissa, "poskissa", kaulassa, rinnassa, hieman korvien juuressa (kainaloissa ja nivusissa ihan vaaleaa). Jossain oli että tällainen tummempi sakemanni olisi "bicolor", jossain taas luki jotain ihan muuta. Ei tällä nyt niin hirveästi väliä ole, haluaisin vaan tietää.
koiran värit
4
307
Vastaukset
- sakun kanssa herkkää
Hei, minuakin väriasiat välillä kiehtoneet/kiehtovat. Tällaisen sivun löysin, jossa englanniksi väriasioita. Vaikuttaisi siltä että ei tuon sivun mukaan bicolor, mutta määrittelyasiat ovat määrittelyasioita. http://www.aboutgermanshepherddog.com/german-shepherd-colors-coat-patterns Ehkä joku osaa paremmin vastata Suomen määrittelylinjauksista.
- Amores perros
Hyvä linkki, kiitos hsk! :)
Meidän vanhempi&viisaampi on siis joko melanistic black&tan tai faded bi-color. Toisesta ei ole epäselvyyttä, sinisenmustana tuossa kiiltää ja singahtelee pallo suussa... :D - Amores perros
Amores perros kirjoitti:
Hyvä linkki, kiitos hsk! :)
Meidän vanhempi&viisaampi on siis joko melanistic black&tan tai faded bi-color. Toisesta ei ole epäselvyyttä, sinisenmustana tuossa kiiltää ja singahtelee pallo suussa... :DSiis skh... :P
- kipale
Kyllä noista tuo Rich bi-color kuva näyttää eniten tuolta minun E:ltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059