Mistä johtuu, että kun klikkaat keskustelun aiheen auki, niin aihe aukeaa, mutta välittömästä sivulle avautuu joku nettipelisivun mainos sivusto tai paffin sivu, vaikka ei ole edes klikannut mitään muuta, kuin keskustelun aihetta, jonka haluaa avata ?
Samalle sivulle, mihin keskustelu avautuu ja keskustelu katoaa ja tilalle avautuu typerä pelisivu.
Ei täällä koskaan aiemmin ole vastaavaa mainosponnahdus ikkunoiden avautumia tapahtunut, mutta nyt viikon sisällä on alkanut tuo vaivaamaan suomi24 sivuja.
Vai onko syy XP käyttöjärjestelmässä.
Suomi24 täynnä ponnahdusikkunoita ?????
Mainos bannerit
2
81
Vastaukset
- adblock on kova sana
- a-nonyymi
Onkohan sulla joku haittaohjelma koneellasi? Itselläni on ollut vastaavia. Kannattaisi ehkä kysyä tietotekniikkapalstalta - sieltä saa usein hyviä neuvoja.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3983
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698