Pregnylistä

Pöhkö

Hei !

Olen ekaa kertaa lapsettomuushoidoissa kumppanini kanssa. Maaliskuussa piti tehä eka inseminaatio mutta lääkäri ultrasi 20.3(torstai) ja löysi 15mm follikkelin. Ja epäili että ovulaatio osuisi juuri sunnuntaille, eli inseminaatio jäi tekemäti :( sain kuitenkin ohjeeksi pistää pregnylin lauantaina 22.3, eli siitä on nyt 15 päivää. En edes tiedä millon mun ovulaatio on tapahtunu joten menkkkojen alkamis päivää ja luteaali pituutta en tiedä.
Raskaustestin tekemisen sain päivälle 6.4. Eli tänään.

En ole uskaltanu tehä negatiivisen pelon takia. (Aivan varmasti menkat alkaa huomenna).

Piikistä 12päivää minulta tuli paperii pyyhittäessä verta. Olin sitä ennen helpottanu oloani oman käden kautta(näin nätisti sanottuna) joten en tiedä olinko liian raju et aloin vuotamaa :) tosin ei ole ennen aikaisemmi tämmöistä tapahtunu. Samaisena iltana mun alavatsaa kramppasi tai vihlaisi ihan kuin menkat alkaisi, oli aika voimakas vihlaisu.

Sitten 14 päivää piikistä alkoi nännit hieman kipeilee, onko pms-oire? Yleensä mulla on alkanu tissit sattumaa n.1,5viikkoa ennen menkkoja.

Mun luteaalivaihe taitaa olla 16päivää. Joten oliskoos testi näyttäny positiivista tänää? Ovulaatio päivää en tosiaan tiiä joten en tiedä koska menkat myöhäs. :)

Mua niin jännittää että raskaustesti näyttää negatiivista ja menkat alkaa ! Mut kuitenkin haluaisin tehä sen testin.

No nyt kun tulin tänne kertomaan nii aivan varmasti ne menkat alkaa viimeistään huomenna :)

5

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias...

No miten kävi?

• Jotain missannut

Häh? Miten voit olla raskaana, jos inseminaatio jäi tekemättä?

• Pöhkö

Miks sitte lääkäri suositteli mulle piikin pistämistä ja sitä seuraavana päivänä yhdyntää, jos hänen mielestää meillä ei oo mahkuja raskauteen?

Kuitenki menkat alkoivat 16 päivää piikistä.
      Kyllä harmitti !

Nooo, uuten nousuun. Kyllä se vauva meilleki tulee, ajan kans :)

• Jotain missannut

Aaa, unohdit mainita että luomuna yritetty. :) Ihmettelinkin, että miten siitä pelkästä Pregnylistä tulis raskaaksi. No, eiköhän teillä vielä onnistu, onnea yritykselle.

• 1luomu,seuraava IUI

Moikka! :) Tiedän niin tuon tunteen kun laskee päiviä, seurailee oloa ja toivoo parasta.. Meillä tässä kierrossa jännitetään päästäänkö inseminaatiota tekemään ( viime kierrossa eka kerta) ollenkaan.. Tänä aamuna testi nega, ja pelätään että juuri 1.5 olisi mahdollinen ovulaatio, toki luomuna kokeillaan mutta toivotaan kovasti että päästäs vielä viimenen päivä eli keskiviikkona inseminaatio tekemään.. Onko teillä seuraavaan kiertoon tarkoitus kokeilla sitten? .. Jännä että noin sanovat lääkärissä , kun mulle sanovat että tekeevät sen etukäteen , jos to ovulaatio kun siittiöt eläävät siellä pitempäänkin.. Mulla vain epäilivät että en ovuloi tässä kierrossa.. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe