C-Vectra -06 poltinhäiriö valo palaa?

opelisti1

Hei!

Kyseessä -06 Vectra, C.
Kojetauluun syttyi keltainen poltinhäiriö valo.
Huomasinkin että kuskin puoleinen lähivalo oli palanut.
Vaihdoin sinne uuden polttimon ja nyt valo palaa.
Jostain syystä edelleen palaa myös keltainen poltinhäiriövalokin.

Kaikki muut polttimot ok.
Missä vika ja miten saan sen varoitusvalon kuitattua?

7

2469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+10

Polttimoiden vikavaloa ei tarvitse erikseen "kuitata". Se sammuu, kun tietokone toteaa polttimoiden olevan ehjiä. Oisko jonkun polttimon kannassa hapettumaa. Polttimot vois käydä läpi yksitellen ja rapsutella kannat puhtaaksi tai vaihtaa. Huollossa näkevät mikä polttimo herjaa, jos autossa ei ole ajotietokoneesta aktivoituna toiminto, joka sen osaa kertoa...

• --------------------

jarruvalon poltin?

• vekkulisti

Omassa ihmettelin ihan samaa vaikka kuinka olin tarkastavinani kaikki polttimot. takavalojen poltinkannoista hioin "hitsaantuneetkin" pois ja aina vaan vikavalo paloi.Syy selvisi lopulta kun iskin tietokoneen kiinni autoon. Toinen sumuvalopoltin oli palanut! Eipä tullut mieleenikään kokeilla niitä sitten kun edellisessä autossa vikavalo syttyi vasta kun laittoi valot päälle.Nuo Can väyläiset kun tekee kaikki testit heti kun auton käynnistää. Jälkeenpäin se sitten sytytteli vikavaloa vähän väliä ja sammui itsekseen.Siihen taas oli syynä halkeama sumuvalon lasissa mistä pääsi vedet sisään ja ruostutti liittimet sumarin sisällä.

• ijswh

Älä huoli! Autossasi ei ole mitään vikaa, se kuuluu ominausuuksiin, kokemusta on.

• Anonyymi

kaikki poltimot on kunnossa, mutta jos vaihtas kaikki poltimot taakse uudet tai olisko koketuksessa vika, niin häviäiskö tällä konstilla pois? " jännite mittauskin on mitattu ja pitäis olla ok. "

• Anonyymi

toinen vaihtoehto että vasen valo umpiosta pääsee kosteutta alareunasta, olen harkinnut olisiko vika siinä että mittarin merkki valo palaa jännitekin on edessä normaali! autopurkaamoilta olen kyselly mutta minkä kuntosija ovat ja toinen ehdotus automekaanolta ostaa uudet " ostaa uudet umpiot mitkä maksaa noin 500-550€ vaia olisi takapoltimot vaihtaa ensin pääsis vähän halvemmalla "

• Anonyymi

Vikakoodit joutuu lukemaan myös opelista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe