Hei!
Kyseessä -06 Vectra, C.
Kojetauluun syttyi keltainen poltinhäiriö valo.
Huomasinkin että kuskin puoleinen lähivalo oli palanut.
Vaihdoin sinne uuden polttimon ja nyt valo palaa.
Jostain syystä edelleen palaa myös keltainen poltinhäiriövalokin.
Kaikki muut polttimot ok.
Missä vika ja miten saan sen varoitusvalon kuitattua?
C-Vectra -06 poltinhäiriö valo palaa?
7
1952
Vastaukset
- 15+10
Polttimoiden vikavaloa ei tarvitse erikseen "kuitata". Se sammuu, kun tietokone toteaa polttimoiden olevan ehjiä. Oisko jonkun polttimon kannassa hapettumaa. Polttimot vois käydä läpi yksitellen ja rapsutella kannat puhtaaksi tai vaihtaa. Huollossa näkevät mikä polttimo herjaa, jos autossa ei ole ajotietokoneesta aktivoituna toiminto, joka sen osaa kertoa...
- --------------------
jarruvalon poltin?
- vekkulisti
Omassa ihmettelin ihan samaa vaikka kuinka olin tarkastavinani kaikki polttimot. takavalojen poltinkannoista hioin "hitsaantuneetkin" pois ja aina vaan vikavalo paloi.Syy selvisi lopulta kun iskin tietokoneen kiinni autoon. Toinen sumuvalopoltin oli palanut! Eipä tullut mieleenikään kokeilla niitä sitten kun edellisessä autossa vikavalo syttyi vasta kun laittoi valot päälle.Nuo Can väyläiset kun tekee kaikki testit heti kun auton käynnistää. Jälkeenpäin se sitten sytytteli vikavaloa vähän väliä ja sammui itsekseen.Siihen taas oli syynä halkeama sumuvalon lasissa mistä pääsi vedet sisään ja ruostutti liittimet sumarin sisällä.
- ijswh
Älä huoli! Autossasi ei ole mitään vikaa, se kuuluu ominausuuksiin, kokemusta on.
- Anonyymi
kaikki poltimot on kunnossa, mutta jos vaihtas kaikki poltimot taakse uudet tai olisko koketuksessa vika, niin häviäiskö tällä konstilla pois? " jännite mittauskin on mitattu ja pitäis olla ok. "
- Anonyymi
toinen vaihtoehto että vasen valo umpiosta pääsee kosteutta alareunasta, olen harkinnut olisiko vika siinä että mittarin merkki valo palaa jännitekin on edessä normaali! autopurkaamoilta olen kyselly mutta minkä kuntosija ovat ja toinen ehdotus automekaanolta ostaa uudet " ostaa uudet umpiot mitkä maksaa noin 500-550€ vaia olisi takapoltimot vaihtaa ensin pääsis vähän halvemmalla "
- Anonyymi
Vikakoodit joutuu lukemaan myös opelista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926