Ahdistaa jo huominen töihin meno. Pakko vaan mennä, ei ole taloudellisesti mahdollisuutta vuorotteluvapaaseen eikä lyhempään päivään. Uusi työ tai ammatti piristäisi kyllä.
Vastaukset 4
- Hiihihifyfugohigugig
Mikä työ kyseessä?
- turha elämä
Toimistotyö.
- fifhifhfififhifhifhi
turha elämä kirjoitti:
Toimistotyö.
Toimistotyöhän on paras kaikista töistä. Saa vain istua koneella.
Itse en tykkää yhtään fyysisistä tai ylisosiaalisista töistä, ne on myrkkyä mulle.
Päätetyössä aika kuluu mulla ainakin ihan hyvin verrattuna muihin töihin ja se on suht vapaata, esim vertaa vaikka kassatyöhön, se on ihan liukuhihnatyötä jossa ei edes vessassa ehdi käymään.
- kyllä
Toimistotyö on jees jos työskentely-ympäristö on rauhallinen ja töihin voi keskittyä. Metelitoimistossa sen sijaan ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3571554- 1141226
- 1171117
- 117884
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22873- 111832
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i110492- 40488
- 18480
- 36433