Tapasin Adelen eräässä lesbojen seuranhaku illassa. Hänellä oli punaiset hiukset, musta coktail mekko, piikkikorot ja iltalaukku. "Hei. Kukas sinä olet?" kysyin kun hän tuli luokseni. "Adele," hän vastasi pehmeästi. Hänen suuret silmänsä katsahtivat vaatteitani ja hän sanoi: "Kiva mekko." Vilkaisi punaista nahkamekkoani ja hymyilin. "Kiitos."
Juttelimme koko illan ja pian päädyimmekin hänen asunnolleen. Joimme lasit viiniä ja hän laittoi kynttilät palamaan olohuoneessa. Pian hän painautui vasteni sohvalla ja hän kätensä laskeutui alapäälleni. Hän huokaisi ja painoi päänsä rinnoilleni. Taas huokaus. Minä silitin hänen rintojaan mekon päältä. Pian käteni eksyi hänen pyllylleen ja silittelin sitäkin. Hän nousi päältäni ja alkoi riisuutua. Minä tein samoin ja sitten olimmekin alasti lukuunottamatta korkkareita. Hän alkoi nuolla kielellään pilluani ja voihkin kovaa nautinnosta. Hän tunki kielensä sisääni ja kiljuin nautinnosta sillä sellaista suuhoitoa en ollut aiemmin saanut. Olin todella märkä ja samalla hieroin nännejäni, jotka olivat nautinnosta kovat.
Jatkuu...
Ah
clarissa2
5
6514
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ei taida jatkua?
- Anonyymi
Tylsä,ei jatkoon
Päädyin tyttöjen keskinäisten koti bileiden tanssiosuuden jälkeen sänkyyn yhden mamu tytön kanssa. Muiden katsellessa.
Tyttö ei liiku käytännössä koskaan yksin. Sillä on joku aina esiliinana. Se oli serkkunsa kanssa meillä. Ne nuoli mun pillua kun jäätiin kolmestaan. Mäkin sain maistaa niitä.
- Anonyymi
marisari kirjoitti:
Tyttö ei liiku käytännössä koskaan yksin. Sillä on joku aina esiliinana. Se oli serkkunsa kanssa meillä. Ne nuoli mun pillua kun jäätiin kolmestaan. Mäkin sain maistaa niitä.
Posti toimii?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm65899- 53893
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s39819Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54655Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21624- 33605
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.246542Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää43497Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5481- 37468