Demonirakastajatar

Ukko Nooa 71

Jotkut varmaan muistavat elokuvan Ghost Busters-haamujengi. Yhdelle niistä tyypeistä ilmestyi kummitusnainen ja avasi hänen vyönsä sekä sitä rataa. Minä olen kokenut vastaavaa vuodesta 2002. En tarkalleen tiedä mitä tapahtui mutta sinä kesänä olin karaokebaarissa ja istuessani baaripenkillä näin näyn jossa puolituttu kaunis nainen ilmestyi ilmaan kuin pullon henki ja alkoi ...impata heppiäni. Se oli siis subjektiivinen aistiharha mutta vaikutus oli todellinen ja vaivihkaa piti lähteä baarista koska housuissa pullotti. Kävelin 2 kilsaa kotiin ja menin kylmään suihkuun viilenemään. Poltin tupakkaa aivan ketjussa jarruksi ettei jöpöttäisi koko ajan mutta viikosta toiseen nukkuessani uniin tuli joku demoni, jota en nähnyt mutta jonka tunsin jälleen rakastelevan minua tai koitti ottaa minusta siemennestettä. Tätä jatkui vuodesta toiseen ja minua rääkättiin näillä unilla. En harrasta oman käden onnea. En ole koskaan edes piirtänyt paperille "hämähäkkiä" tai "jortikkaa " eli en ole okkultistisesti harrastanut hedelmällisyysmenoja tms. -
Joka päivä bussissa mennessäni kaupungin keskustaan yhden firman rähjäisellä seinällä on ollut sellainen metrinen spraymaalituherrus stondaavasta jortikasta ja asia vaivasi minua. Miksi firman pomo ei kutsunut ketään puhdistamaan seinää. Olisi ainakin antanut parempaa imagoa jos esim. joku graffititaiteilija tulisi maalaamaan jortikan kuvan päälle jotain kunnon taidetta. Minulla oli paljon keijukais-ja haltiatar-julisteita. Koska en osaa maalata kävin silloin tällöin peittämässä jortikankuvan keiju-julisteella tai katana-samuraitytöllä. Ajan ja säiden mukaan ne katosivat seinästä, joskus joku oli vienyt ne julisteet. Mutta edelleen se sama rivo kuva siinä seinällä. Tällaistako haluamme näyttää nuorisolle esimerkkinä??? Kuvan takana tosin on varmaan joku teini joka kärsii häpeätiloista murrosiässä ja kaikessa mikä siihen liittyy. Miksi kirjotin tämän erektiohäiriöpalstalle - Syy on että minun ongelma on päinvastainen mutta siinä pakko olla joku haureuden henki mukana. Olen itse uskossa ollut vuosikaudet. Nämä unet loppuivat väliaikaisesti kaksi kuukautta sitten kun ravintolassa päivämäärällä 13 perjantai klo 13 pöytään 13 käveli brunette nainen. Hän istui vastapäätä, avasi tukkansa ja otti silmälasit pois päästään. Sitten hän sanoi minulle vakavalla äänellä:" Sain profetian että olet tuleva aviomieheni."
Olin hieman ällistynyt mutta kun katsoin häntä silmiin huomasin että nainen oli tosissaan. Sitten tapahtui mitä tapahtui ja lapsi syntyy syyskuussa. Ei kyseessä ollut tietoisesti halu tulla raskaaksi - Nainen jätti minut ja muksu menee adoptioon. Mutta sen haluan sanoa kaikille jotka kärsii erektio-ongelmista, että
usein syynä on vain se, että jotkut naiset katseellaan sytyttävät sinut liekkeihin toiset taas eivät. Vika on siis korvien välissä eikä siihen mitään kalliita viagroja tarvita.

0

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ole rohkeampi kuin koskaan

        ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
        Ikävä
        92
        1918
      2. Oulussa puukotettu lasta

        Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
        Perussuomalaiset
        409
        1486
      3. Mitä tekisit jos

        täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
        Ikävä
        90
        1270
      4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

        Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
        Tv-sarjat
        13
        1059
      5. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        69
        986
      6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

        Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
        Suomalaiset julkkikset
        10
        956
      7. Ääripersu puukotti taas.

        Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
        Oulu
        179
        953
      8. Miten ihmeessä

        on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
        Ikävä
        49
        929
      9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        239
        884
      10. Pelkäätkö että olisin

        Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
        Ikävä
        74
        827
      Aihe