On ser Ryan Air halpa kerpele

Ryan on messias

Päädyimme perheen kanssa lähtetä ensi kesänä lomalle Milanon seudulle. Lentoja varatessa kävin piruuttani myös Ryan Airin nettisivuilla. Heinäkuussa Tampere Milano 4 hengelle kahdella ruumaan menevällä matkalaukulla kustantaisi 893 euroa!!!! Sama matka KLM:llä maksaa 730 euroa. Kaikki muutkin oikeat lentoyhtiöt jäävät alle Ryanairin.

On se halpaa perkele. Lennnot perseläven kentiltä paskalla palvelulla( lähinnä asiakkaden kyykytystä) ja Lentojen lähtöajat syvättä perseestä. Mutta usko siirtää vuoria. Oh se halpa.

8

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nonname

      Jos on varaa tehdä lapsia niin kait sitte on varaa lennellä niitten kanssa ihan millä huvittaa! Osta vaikka oma lentokone, niin et tänne tarvii tulla avautumaan. Minä en tykkää ihmisistä, jotka ei osaa keskustella sivistyneesti.

      Ja tuota mainitsemaasi p--skaa palveluaa saa Hki-Vantaan kentällä, ei L-rannassa tai Treella.

    • Pastori Silli

      Oletko lukihäiriöinen vai muuten vain tyhmä? Kyse on siitä, että Ryan Airin kehutaan olevan niin hulvattoman halpa, mutta totuus on aivan toista. Ainakin silloin kun matkustaja on työssä käyvä aikuinen, joka ei voi lähteä matkalle silloin kun RA:lle sopii.

      Vaikeaa on HKI-Vantaan palvelua verrata Pirkkalan parakkiin. JOs HKI-Vantaan palvelu on huonoa, niin Pirkaklassa tai lappeenrannassa sitä ei ole ollenkaan. Kenkää perseelle korkeintaan.

      • Kokonaiskulut

        Ja kun otat huomioon lentojen ajat, niin "halpiksilla" usein illaksi sinne jonnekin ja aamulento takaisin, eli pari yöpymistä lisää...


      • kannattais kokeilla?

        Minusta on ihan ok hinta käydä kesäkuussa 2vk lomalla Dysseldorfissa hintaan 56e edestakaisin. Jokainen meistä saa kuluttaa lentoihinsa ihan mitä parhaaksi näkee. Ko. paikkakunnalta on erittäin lyhyet ja helpot matkat ihan minne huvittaa siitä sitten liikkua. Esim. vuokra-auto on kiva tapa liikkua Euroopassa. Minun mielestä.

        Hki-Vantaalla on niin tympeetä ASIAKASpalvelua etten siellä viihdy kuin ihan pakosta. Mainitsemasi "parakki" on siitä kiva, että muutama kymmenen metriä kävelyä riittää parkkipaikalta turvatarkastukseen!! Kentälle ei tarvii tulla kovin paljoa ennen take offia! Minulle aika on rahaa ja minulle Ryanair on ehdottomasti paras ja toimivin vaihtoehto.

        Lappeenrantaa parempaa ASIAKASpalvelua saa tästä maasta hakea!


    • M&S

      Onneksi olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että mun ei tarvitse ajatella maksaako tuollainen matka 700 tai 1000 ekee. Mä lennän sillä lentoyhtiöllä, mikä mulle ja perheelleni parhaiten sopii. Puhumattakaan siitä, että tulisin tänne rahasta tai lentoyhtiön huonoudesta/hyvyydestä "avautumaan".

      • Ihan oli tipalla

        että olisit tullut tänne avautumaan?


    • 15+10

      Ei ryanair aina ole halvin vaihtoehto. Useimmiten kuitenkin. Nyt esimerkiksi kesällä tulee lennettyä pari kertaa Norwegianilla, osittain hinnan, osittain aikataulun takia.

      Ja jopa Finnair saattaa olla kilpailukykyinen, kun lipuilla pääsee kikkailemaan. Tosin Finnairin tapauksessa lentoaika on pidempi, koska joutuu kiertämään Helsingin kautta.

    • Niinpä niin

      Niin on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe