Hotellisuosituksia

Matkalaukkumatkaajat

Olemme menossa joulu-tammikuussa Phukettiin. Pikaisella hintavertailulla matkatoimiston matkat (Tjäreborg & Finnmatkat) tulee edullisemmaksi kuin omatoimimatka. Voisitko suositella jotakin suomalaisen matkatoimiston hotellia? Siisti huone, kiva parveke, hyvä allasalue -niitä arvostamme reissussa.

9

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras

      Finnmatkojen Arinara on huippuihana! Ehkä ei aivan paras jos mukana paljon aivan pieniä lapsia mutta jo teini-ikäisille ja aikuisille todellinen paratiisi!! Löytyy aktiviteetteja tai rauhallisuutta, kumpaa vain toivookin ja upea ranta aivan vieressä.

    • Vilkaise

      Vilkaiseppa Royal Pardise hotellia, upae allasalue ja hotelli lähellä kaikkea-
      Itse vaihdamme ensi talvena matkakohteen, syystä, että Phuket on täynnä itänaapureitamme...

      • Tirlittan Okarino

        Hei...olen menossa Royal Pardiseen neljäksi viikkoa. Onko hotellissa paljon venäläisiä..tai muuta häiriöä. Millaiset huoneet. Varasin superriorin, koska ajattelin ,että olisi varmemmin rauhallisempi. Onkohan näin.


    • 9+18

      diamond cottage & spa

    • Jostain syystä moni tuntuu pelkäävän venäläisiä vaikka suurin osa heistä ei aiheuta ongelman ongelmaa! Lähinnä ongelmia aiheuttavat - jos niikseen tulee - umpihumalaiset brittituristit... Etenkin jos ovat alle 25 v porukassa.

      • 30 v thaimaa

        Eikä ne venäläiseksi luullut ole aina venäläisiä. Venäjää puhutaan muuallakin nykyään. Esimerkiksi Latvialaiset inhoavat venäläisiä vaikka kieltä puhuvatkin. Ei pidä olla ennakkoluuloinen.


    • tsu1

      Viime talvena phuketissa, Patongilla bongasin varmuudella kaksi venäläisistä koostuvaa seuruetta. Toisen seurueen kanssa tuli vaihdettua muutama sana ja toiset olivat idiootteja; kiusasivat syyttä suotta taksikuskia koska tämä ei tiennyt misä seurueen hotelli on eikä seurue osannut sanoa mikä on hotellin nimi. Mistään kansallisuudesta ei ollut harmia.

      En viettänyt aikaa Patongin yöelämässä

    • Kokemusta on!

      Royal Paradise on erinomainen, jos huone EI sijaitse alhaalla matalassa siivessä lähellä MIELETÖNTÄ meteliä pitäviä homobaareja. Jos sijaitsee, nukkumista ei kannata suunnitella ennen kello kahta, jolloin meteli noissa baareissa lakkaa.

    • Pullman Phuket

      Suosittelen Pullman Phuket Arcadia, aivan upea!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      133
      1758
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1411
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1159
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      82
      1026
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      871
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      701
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      661
    10. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      656
    Aihe