Heips! Täällä kirjoittelee 20-vuotias yksinäiseksi itsensä kokeva mies Pohjois-Pohjanmaalta. Täytän toukokuussa 21. Olen viime aikoina tuntenut itseni yksinäiseksi, kun vanhojen kavereiden kanssa ei tunnu löytyvän enää mitään yhteistä. Ja he ovat muutenkin sen tyyppisiä, etten oikein pysty olemaan oma itseni heidän kanssaan. Sinkkuna olen ollut jo melkein puoli vuotta. Aamupäivät menee töissä ja iltapäivät illat kuluvat lähinnä kuntosalilla käyden, ulkoillen ja netin ääressä istuskellen.
Haluaisin löytää uusia ystäviä mieluiten lähialueelta, ja toivoisin myös löytäväni täältä sen elämäni naisen. Haluaisin että olisit noin 18-25 vuotias, itsensä yksinäiseksi kokeva nainen. Ja sinun täytyy ehdottomasti olla sinkku, seurustelevat älkää missään nimessä vaivautuko kirjoittamaan. Mieluiten juuri itsensä yksinäiseksi kokeva ja hieman introvertti nainen, koska itsekin olen introvertti, enkä viihdy missään baareissa enkä muutenkaan ole kovin bilettäjätyyppiä.
Ja osoitteeni on [email protected]
20-vuotias nuorimies etsii ystäviä/kumppania
hakemassa seuraa
1
186
Vastaukset
- hakemassa seuraa
Up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997