Olen pian 24 vuotias tyttö Tampereelta.
Ystäviä mulla ei liiemmin ole, itseasiassa ei yhden ainukaistakaan.
Aikaisemmin niitä oli paljonkin, mutta ei olleet mulle sitä parasta seuraa (laitakadun kulkijoita) eli irrottauduin heistä.
Rakastan eläimiä, maalaamista, teatteria, luontoa ym.
ja näin ollen myös harrastan niitä.
Olen perusluonteeltani iloinen, huumorintajuinen, ujo, hieman laiskan puoleinen nautiskelija typykkä.
Aikaisemman elämän vaiheen vuoksi mä en ole käynyt kuin peruskoulun, mutta etsin parhaillaan sitä omaa juttuani, joka itseasiassa on ollut aina selvä, mutta siihen kouluttautuminen on sitten eri asia.
No pikkuhiljaa hyvä tulee, onhan tässä toivonmukaan kymmeniä vuosia aikaa toteuttaa unelmansa.
Haluaisin kaltaisiani ystäviä, jos heitä on... miehiä, poikia, tyttöjä ja naisia.
Niin poikaystäväkin mahdollisesti olisi haussa ;)
Kirjoittele mulle, jos vain yhtään siltä tuntuu.
[email protected]
ystävä?
5
1242
Vastaukset
- Tapsade
Moi vaan! Oon 24v Kundi Oulunläänistä ja melkein samallainen kuin itse kuvailit ittees. tosin kavereita o jonku verran, mut muuten aika samaa maata. En tiedä mitä tekis, ku ei nappaa koulukaan. Aika havussa o tulevaisuus vielä, mut toivon et se oikea aika ja paikka tulisi piahkoin. Pidän eläimistä, musiikista, kokkaamisesta ja löhöilystä.Harrastan sillon tällöin vähän kaikenlaista urheilua ja rappailen tietokoneita huvikseni( tai ajan kuluksi)! Miten sen ny ottaa. En hae mitään vielä, mut haluan tutustua uusiin ihmisiin. Jos kiinnostaa ni tekstaillaan!? OK?
- JUUSOTTIIN
tyttö hyvä jo tolla CV PÄRJÄÄT.
- KUI
TYTÖLLÄÄ HYVÄ CV
- KUN ON VAARAA
PIDÄ LIPPU KORKEELLA.OLE PARAS.CV PUHUI PUOLEESTAS SÄ OOT PARAS SEMPPII!
- kisk
Täällä kans saman 'tyylinen' 24v tyttö tampereelta..
kyllä se tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938