Myyn seeprapeippo pariskunnan tai pienen parven hintaan 60e. Väreinä white saddlebackilla ja cfw. Ikää pariskunnilla 1-ja 2-vuotta, oma kuopukseni saanut nyt voimakkaan allergian ja jotta astmalta vältyttäisiin pitäisi rakkaat lintumme saada pian uusiin koteihin. Hinta sisältää tarvittaessa kaksi häkkiä kaikkine tarvikkeineen ja kaksi pariskuntaa. Voi myös ottaa vain yhden pariskunnan, hinta sama. Todella kivat värit ja seuralliset linnut. Kaksi vuotiaalla pariskunnalla on yksi poikue jo takana. Tule katsomaan! puh. 0456001007
Vastaukset 3
- matisa1
Ilmoitus: Vaihdetaan
Otsikko: Undulaatteja 5 KPL
Selostus: Eli vaihsetaan 5kpl undulaatteja 2 naaras ja 3 poikasta.Ilman häkkiä.saat kaikki jos vaihdat ne kahteen seeprapeippoon.
Puhelin: 0458568714
Sähköposti: [email protected] - Seepristelijä
Missä linnut sijaitsevat? Pystyisikö jotenkin saamaan lintuja Helsinkiin? Suunnitelmissa olisi hankkia omaan parveeni muutama lisää. Ensin pitää vain etsiä eräälle naaraalle toveri, ettei tule mustasukkaisuutta.. ;) Alle kuukauden sisällä kuitenkin olisi tarkoitus ottaa uusia. :)
- Seepristelijä
Ahaa en huomannut tuota Hkiä otsikossa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673