Kertokee kokemuksia ks.firmasta.Aina on työpaikkoja avoinna.Oisko palkan maksussa ongelmia.Meinaan vaan et ammattimiehet tartee kunnon palakan...
Vilppulan kivijaloste
15
5119
Vastaukset
- makkarajanne
johtaja on ainakin kiva ja kirjanpito ei vedä omiansa...
- Anonyymi
On
- Anonyymi
Muuta ei hyvää sanottavaa firmasta ku että palkat tuli sovitusti. huollot ym. Päin persettä.
- Anonyymi
Mikä on sun mielipide Vilppulan Volvon kiviautoista? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sun mielipide Vilppulan Volvon kiviautoista? :D
Älä naurata😁 käypä kokeileen sammutat muutaman kerran päivässä niin homma rulettaa👍
- Anonyymi
Omistaja täys sekopää ja kalusto loppuun raiskattuja paskoja..
- Anonyymi
Omistaja ihme koijari.. Oman mielen mukaan sopimuksia rukkailee uusiin puihin.. Kalusto on mitä on ja huolto miehet??
- Anonyymi
Kauankohan bolidenin johtajat kahtovat tuota touhua.. Kaikki koneet tarkastukseen sais viedä.. Turvallisuus riskejä.. Paljonkohan saa lisä urakoita vaikka kenties montun pohjalta🤭
- Anonyymi
Kalustosta kyllä huomaa operaattoreiden ammattitaidon puutteen vahvasti…. Ihan muutama hyvä kuski ja loput jotain vuokra firma luusereita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauankohan bolidenin johtajat kahtovat tuota touhua.. Kaikki koneet tarkastukseen sais viedä.. Turvallisuus riskejä.. Paljonkohan saa lisä urakoita vaikka kenties montun pohjalta🤭
Sais joku ilmoittaa tästä bolidenin turva päällikölle
- Anonyymi
Ei kyllä pyöris tuokaan urakka ilman tapojärveä
- Anonyymi
Samaa mieltä👍 tapojärvellä hyvä kalustoki ja kuskit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä👍 tapojärvellä hyvä kalustoki ja kuskit.
Tapojärvi vissiii ajanu suurimman osan kivistä kun karin loppuun ajetut paskat toimi edes yhtä päivää
- Anonyymi
Aivan seko työmaa. Karilla ei pää taho pysyä kasassa. Koko ajokalustosta vain 3 autoa liikkeellä. Liebeherri hajoilee vähä väliä ja työmaa jäljessä ainaki 3 kk. Vittuilee omille miehille joten ei ole ihme jos työntekijät loppuu. Aivan surkia palkka ja ruokatauollaki pitäs vielä ajaa.
- Anonyymi
Kari suututtanut jo melko monet... Ja kuuntelee liikaa ns. Päteviä talossa olleita esim.. Amatimies😁 virosta.. Vahinkoa vaan saanu aikaan seki ukko.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643222Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna252983- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532321Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä792202- 692088
- 452082