Kertokee kokemuksia ks.firmasta.Aina on työpaikkoja avoinna.Oisko palkan maksussa ongelmia.Meinaan vaan et ammattimiehet tartee kunnon palakan...
Vastaukset 13
- makkarajanne
johtaja on ainakin kiva ja kirjanpito ei vedä omiansa...
- Anonyymi
On
- Anonyymi
Muuta ei hyvää sanottavaa firmasta ku että palkat tuli sovitusti. huollot ym. Päin persettä.
- Anonyymi
Mikä on sun mielipide Vilppulan Volvon kiviautoista? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sun mielipide Vilppulan Volvon kiviautoista? :D
Älä naurata😁 käypä kokeileen sammutat muutaman kerran päivässä niin homma rulettaa👍
- Anonyymi
Omistaja täys sekopää ja kalusto loppuun raiskattuja paskoja..
- Anonyymi
Omistaja ihme koijari.. Oman mielen mukaan sopimuksia rukkailee uusiin puihin.. Kalusto on mitä on ja huolto miehet??
- Anonyymi
Kalustosta kyllä huomaa operaattoreiden ammattitaidon puutteen vahvasti…. Ihan muutama hyvä kuski ja loput jotain vuokra firma luusereita
- Anonyymi
Sais joku ilmoittaa tästä bolidenin turva päällikölle
- Anonyymi
Ei kyllä pyöris tuokaan urakka ilman tapojärveä
- Anonyymi
Samaa mieltä👍 tapojärvellä hyvä kalustoki ja kuskit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä👍 tapojärvellä hyvä kalustoki ja kuskit.
Tapojärvi vissiii ajanu suurimman osan kivistä kun karin loppuun ajetut paskat toimi edes yhtä päivää
- Anonyymi
Onpas täällä positiivista palautetta firmasta. Ei muuta kuin äkkiä töihin kysymään🤣🤣🤣 kannattaa varmaan olla eksymättä tuonne jos mielenterveytensä tahtoo säilyttää🤪
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459