Tehkää lapsia vasta kun voitte elättää ne vakaasti ilman yhteiskunnan tukia. Minkä ihmeen takia työttömän yh-äidin pitää vääntää kakaroita vielä pahimmassa tapauksessa monelle eri miehelle? Pitäkää huolta ehkäisystä. On väärin että veronmaksajat joutuvat elättämään lapsenne. Turha ruinata vähistä varoista jos on itse jättänyt ehkäisyn typeryyttään pois.
Köyhät -huolehtikaa ehkäisystä!
7
164
Vastaukset
- Vahinko kakara
Oletko itse varma, että olet saanut alkusi suunnitellusti?
Suomen kansa olisi tosi pieni jos ei noita vahinkoja olisi niin paljon sattunut.
Hyvä kun köyhiä ei vielä kuohita.- d,ögdfölglfjdh
Lapsi tuo leivän tullessaan
- Ne tienaa
Kaikkein tyhmintä olla köyhä ja lisääntyä. Järki kun ei muuhunkaan riitä muuta kuin haarukset leväälleen.
- veeteed
totta
- Äly älä jätä
Elämme aikakautta jolla voi hallita täysin sitä hankkiako lasta vai ei.Kyllä 50-60 luvuilla tuli vielä vahinkoita kun ehkäisy oli vielä lapsen kengissä mutta tänäpäivänä vai tyhmät eivät ehkäise ja vahingot ovat sossun niskoilla.Tymyys se tiivistyy tässäkin asiassa.
- Siemenlinko seis
Lapsilisät loppu kun on 5 kersaa. Pohjois-suomessa on kai uskonnollisia viritelmiä joissa perhe kasvaa jopa yli kymmenenkin lapsen.
Näille omantunnonaroille miehille nevo, housut jalassa ja rahojen sekä tulojen laskenta käyntiin mitä tulee elämiseen ja elättämiseen, sisälle laskemiselle stop.- ap haista ...
Se 5 kersaa on nykyaikana liikaa. Lapsilistä yms. korkeintaan kolmesta lapsesta.
Silti ap:n ja monen muunkin jutut on asiattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762