Tehkää lapsia vasta kun voitte elättää ne vakaasti ilman yhteiskunnan tukia. Minkä ihmeen takia työttömän yh-äidin pitää vääntää kakaroita vielä pahimmassa tapauksessa monelle eri miehelle? Pitäkää huolta ehkäisystä. On väärin että veronmaksajat joutuvat elättämään lapsenne. Turha ruinata vähistä varoista jos on itse jättänyt ehkäisyn typeryyttään pois.
Köyhät -huolehtikaa ehkäisystä!
7
171
Vastaukset
- Vahinko kakara
Oletko itse varma, että olet saanut alkusi suunnitellusti?
Suomen kansa olisi tosi pieni jos ei noita vahinkoja olisi niin paljon sattunut.
Hyvä kun köyhiä ei vielä kuohita.- d,ögdfölglfjdh
Lapsi tuo leivän tullessaan
- Ne tienaa
Kaikkein tyhmintä olla köyhä ja lisääntyä. Järki kun ei muuhunkaan riitä muuta kuin haarukset leväälleen.
- veeteed
totta
- Äly älä jätä
Elämme aikakautta jolla voi hallita täysin sitä hankkiako lasta vai ei.Kyllä 50-60 luvuilla tuli vielä vahinkoita kun ehkäisy oli vielä lapsen kengissä mutta tänäpäivänä vai tyhmät eivät ehkäise ja vahingot ovat sossun niskoilla.Tymyys se tiivistyy tässäkin asiassa.
- Siemenlinko seis
Lapsilisät loppu kun on 5 kersaa. Pohjois-suomessa on kai uskonnollisia viritelmiä joissa perhe kasvaa jopa yli kymmenenkin lapsen.
Näille omantunnonaroille miehille nevo, housut jalassa ja rahojen sekä tulojen laskenta käyntiin mitä tulee elämiseen ja elättämiseen, sisälle laskemiselle stop.- ap haista ...
Se 5 kersaa on nykyaikana liikaa. Lapsilistä yms. korkeintaan kolmesta lapsesta.
Silti ap:n ja monen muunkin jutut on asiattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733931- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026