Kuka peruutteli mummon ja pikkupojan rellun päälle 6-tiellä Joensuun alueella (Haavanpään levike jossa joitakin ''kontteja'' säilytetään) ja jätti yhteystietonsa antamatta - asia jäi selvittämättä... . Jos joku tunnisti auton - ottakaa yhteyttä vaikka Joensuun poliisiin,
Päälle peruuttajaa kaivataan Joensuussa
4
225
Vastaukset
... tai sähköpostilla [email protected]
Tapauksessa ei onneksi sattunut henkilövahinkoja ja muutkin vauriot jäivät kohtuullisiksi, mutta miten joku ammattikuskina itseään pitävä voi liueta paikalta yhteystietojaan antamatta, vaikka niitä on pyydetty. Selitykseksi kuski oli sanonut, ettei hänen autossaan ole mitään vaurioita - siis eikö nyky lain mukaan syyllinen osapuoli, eli tässä tapauksessa päälle peruuttaja, edelleen vastaa myös muille aiheuttamistaan vahingoista?- Jakari#948271
Ette ottanut rekisterinumeroa ylös?
Jakari#948271 kirjoitti:
Ette ottanut rekisterinumeroa ylös?
Siinäpä se, että ''mummo'' oli sen verran hämillään ja tyytyväinen, että selvisi hengissä, ettei siinä tilassa ymmärtänyt ottaa itse sen kummemmin tietoja ylös ja etsiä rekisterinumeroa. Rehuraision autot saattaisivat kuulemma tulla kyseeseen, - Yhteystietoja kuitenkin pyydettiin ja kuski tylysti vaan häippäsi aikalta, joten ihan periaatteessa haluaisin tekijän paljastuvan. Rahalliset vahingot eivät ole muutamaa satasta enempää
- Oliko pimee kuski
Poliisi aina paikalle jos asia on epäselvä,eikä kolhinut osapuoli pidä väliä antaa yhteystietojaan vaan pakenee paikalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1827644Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354843Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1252835- 792255
- 921625
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2151534Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171094- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002