Päälle peruuttajaa kaivataan Joensuussa

Kuka peruutteli mummon ja pikkupojan rellun päälle 6-tiellä Joensuun alueella (Haavanpään levike jossa joitakin ''kontteja'' säilytetään) ja jätti yhteystietonsa antamatta - asia jäi selvittämättä... . Jos joku tunnisti auton - ottakaa yhteyttä vaikka Joensuun poliisiin,

4

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... tai sähköpostilla [email protected]

Tapauksessa ei onneksi sattunut henkilövahinkoja ja muutkin vauriot jäivät kohtuullisiksi, mutta miten joku ammattikuskina itseään pitävä voi liueta paikalta yhteystietojaan antamatta, vaikka niitä on pyydetty. Selitykseksi kuski oli sanonut, ettei hänen autossaan ole mitään vaurioita - siis eikö nyky lain mukaan syyllinen osapuoli, eli tässä tapauksessa päälle peruuttaja, edelleen vastaa myös muille aiheuttamistaan vahingoista?

• Jakari#948271

Ette ottanut rekisterinumeroa ylös?

• Jakari#948271 kirjoitti:

Ette ottanut rekisterinumeroa ylös?

Siinäpä se, että ''mummo'' oli sen verran hämillään ja tyytyväinen, että selvisi hengissä, ettei siinä tilassa ymmärtänyt ottaa itse sen kummemmin tietoja ylös ja etsiä rekisterinumeroa. Rehuraision autot saattaisivat kuulemma tulla kyseeseen, - Yhteystietoja kuitenkin pyydettiin ja kuski tylysti vaan häippäsi aikalta, joten ihan periaatteessa haluaisin tekijän paljastuvan. Rahalliset vahingot eivät ole muutamaa satasta enempää

• Oliko pimee kuski

Poliisi aina paikalle jos asia on epäselvä,eikä kolhinut osapuoli pidä väliä antaa yhteystietojaan vaan pakenee paikalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe