Hei, Tarvitsisin haastateltavaksi joko korkeakouluopiskelijan tai ammatillisessa koulutuksessa olevan henkilön koulutehtävää varten. Haastattelu on lyhyt, 4 peruskysymystä kuten missä opiskelet, kuinka pitkään opinnot kestää ja sellaista. Minulla ei tästä ole mitään palkkioksi mitään antaa muuta kuin toisen ihmisen auttamisen hyvän mielen. Haastattelu tehdään nimettömänä ja sen lukee vain lukioni opo. Jos sovit tähän ryhmään niin laita yksityisviestiä tai kirjoita vastaukset näihin neljään kysymykseen ja laita sähköpostilla osoitteeseen [email protected]
Tässä kysymykset:
1. Missä opiskelet?
2. Kuinka kauan olet opiskellut/milloin aloitit opinnot?
3. Kuinka kauan valmistautuminen kestää ja miksi valmistut?
4. Pidätkö opiskelusta ja opiskelupaikastasi?
Kiitos jo etukäteen, tarvitsisin ainakin yhden henkilön ja toivottavasti täältä löydän jonkun tarpeeksi lämminsydämmisen:)
tarvitaan kork.kouluopiskelija/ammat. koulutuksessa olev henkilö
Troubled Lukiolainen
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838