eli tänne saatte ihmiset kerrankin myöntää ihan rauhas ketä julkkista te ihailette ja jopa ehkä olisitte ihastunu, ja mä alotan. mun ihastus on Simon Baker, koska se on aika hot ;) ja sen takia koska silä on hyvä luonne ja se on se mikä ratkaseevminun maailmassani (ja ehkä muittenkin tyttöjen/ naisien) eli olen itse nu ylä-asteen aloittanut nuori nainen, ja mä uskallan tässä ja nyt myöntää, että minä olen ihastunut Simon Bakeriin!
ps:kuvailkaa miksi ihastuitte henkilöön ja mistä.
ketä julkkista ihailet tai jopa uskot olevasi ihastunut? kerro se tänne! :)
6
165
Vastaukset
- Jonne Aaron <3
Nolottaa ehkä vähän myöntää, mut kyllä se on toi Jonne Aaron xD
Mä en oikein osaa sanoo, mikä siinä oli, mut yhtenä päivänä mä vaan huomasin, että oon ihastunu siihen. Jonnella on sellanen ihailtava asenne elämään. Ja niin kun Jari Sillanpääkin on sanonu, hänestä huokuu ihan mieletön lämpö. Ja mä jotenkin tosi helposti pystyin samaistumaan Jonneen. Ja onhan se nyt aika komeekin :)
Ja mikä ääni! Jonne Aaron kylmä ilman sua = jotain sanoinkuvaamattoman koskettavaa ja ihanaa.- myöntäjä neiti xD
:D
- hiljaakiitos
Toivon ettei kukaan ala valittaa mulle siitä, kuinka idiootti olen kun idolini on Justin Bieber. Joo siis alusta saakka , suurinpiirtein kun One Time tuli ja aloin kuuntelee ni siitä se sitte lähti :D nytten ku puhutaan tästä päivästä ni voi olla että oon parantunu mun 2 vuotta kestäneestä masennuksesta koska jaksoin yrittää sen takii..Kaikki sen teot, luonne ja kappaleet. Se on oikeesti ollu monelle muullekkin "Hengenpelastaja" juuri tälläisissa jutuissa.. Ja olen siis melkein 17 vuotias tyttö :)
- Ilovejb
Sama mullaki
- Anonyymi
Antonio Banderas
- Anonyymi
Justin Bieber
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694