Hei kertokaas te rellu ihmiset millainen/mikäs peli tuollainen bensa kangoo on?, onko
Ne kaikki 7h tilaautoja ja kuinka tekniikka puoli kestää ja millaisia asioita pitää ostaessa huomioida??
Renault Kangoo?
4
183
Vastaukset
- renault.
http://www.nettiauto.com/en/renault/kangoo/autoarvostelut
tuossa olis käyttäjien arvosteluita- Ostaessa?
Ostaa ei kannata, rahallista arvoa ei juuri ole, käyttöarvo alhainen, ei ainakaan mihinkään todelliseen käyttöön eli ei kannata lähteä pidemmälle kotoa Kangoolla. Sopii leikkikaluksi soramontulle päiväksi pariksi, jos lapsenmielinen persoona.
- 14+4
Hyvä autohan se on, jos se toimis... Just uusittiin tyhjäkäyntisäädin (500e) ja taas toimii.. (Vain aito rellun osa kävi autoon) Tuo on ilmeisesti Kangoon tyyppivika.
Meillä siis vanha 1999 kangoo, jota minä naisena tykkään ajaa sen pienen koon ja ketteryyden vuoksi.. Tilavakin se tietty on.
Kaikki "pikkunumikat" on hajalla, esim. ikkunanavausnappi, penkinsäädin, takaoven "lasinreunus" rämisee ja paukkuu.. Turvatyynyvalo palaa, kun saa vähänkin kosteutta penkin alta ja takavalot palaa jos haluaa (vähän kun kopauttaa ni syttyvät kyllä).
Kaasuvaijerikin katkesi kesken ajon tuossa männä vuonna..
En nyt luultavasti muistanut kaikkia vikoja, mutta tarpeeksi tuli jo tässäkin.
Kotteron arvo on meillä noussut vaihdettujen osien myötä ainaki 500%... ;)
Ei ikinä enää ranskista tähän talouteen, kunhan tämä on ajettu loppuun.. Koko ajan vaatii jotain laittoa, nyt joku öljyvuoto vaivaa, mutta vuotakoot.
Toivottavasti päädyit johonkin vähän fiksumpaan ratkaisuun ;)
-Tyttöjen paku- - vuokaleipä
On se ainakin hiton ruma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056