Renault Kangoo?

fordnyt

Hei kertokaas te rellu ihmiset millainen/mikäs peli tuollainen bensa kangoo on?, onko
Ne kaikki 7h tilaautoja ja kuinka tekniikka puoli kestää ja millaisia asioita pitää ostaessa huomioida??

4

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • renault.
      • Ostaessa?

Ostaa ei kannata, rahallista arvoa ei juuri ole, käyttöarvo alhainen, ei ainakaan mihinkään todelliseen käyttöön eli ei kannata lähteä pidemmälle kotoa Kangoolla. Sopii leikkikaluksi soramontulle päiväksi pariksi, jos lapsenmielinen persoona.

• 14+4

Hyvä autohan se on, jos se toimis... Just uusittiin tyhjäkäyntisäädin (500e) ja taas toimii.. (Vain aito rellun osa kävi autoon) Tuo on ilmeisesti Kangoon tyyppivika.
      Meillä siis vanha 1999 kangoo, jota minä naisena tykkään ajaa sen pienen koon ja ketteryyden vuoksi.. Tilavakin se tietty on.

Kaikki "pikkunumikat" on hajalla, esim. ikkunanavausnappi, penkinsäädin, takaoven "lasinreunus" rämisee ja paukkuu.. Turvatyynyvalo palaa, kun saa vähänkin kosteutta penkin alta ja takavalot palaa jos haluaa (vähän kun kopauttaa ni syttyvät kyllä).

Kaasuvaijerikin katkesi kesken ajon tuossa männä vuonna..

En nyt luultavasti muistanut kaikkia vikoja, mutta tarpeeksi tuli jo tässäkin.
      Kotteron arvo on meillä noussut vaihdettujen osien myötä ainaki 500%... ;)

Ei ikinä enää ranskista tähän talouteen, kunhan tämä on ajettu loppuun.. Koko ajan vaatii jotain laittoa, nyt joku öljyvuoto vaivaa, mutta vuotakoot.

Toivottavasti päädyit johonkin vähän fiksumpaan ratkaisuun ;)
      -Tyttöjen paku-

• vuokaleipä

On se ainakin hiton ruma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe