...nimittäin huushollin lämmitys.
Ei ollut tänä syksynä vielä eiliseen mennessä tarvinnut lämmitellä, mutta illalla täytyi minunkin jo etsiä pyjaman housut jalkaani, kun oli jotenkin niin holotna olo ;).
No, helppoahan se minulla on, tuo lämmitys nimittäin, kun ei tarvitse kuin nappia painaa :).
Puhuivat uutisissa taas jotain öljyn hinnan noususta, vai kuulinko ihan omiani ? (Toisaalta taas olin jostain lukevinani, että ne taistelut siellä Nigeriassa, jotka ovat öljyn hintaa nostaneet, on luvattu keskeyttää. Tiedä sitten häntä ?)
Kuinkahan se taas vaikuttaa näihin meidän öljyn hintoihin ?
Siitä huolimatta nyt on oikein viimeisen päälle hieno syysaamu. Aurinko paistaa, eikä taivaalla näy pilvenhattaraakaan.
Ruskakin pukkaa jo loistamaan oikein iloisesti.
Hyvää viikonlopun alkua kaikille :DD !
Niin se sitten alkoi....
3
452
Vastaukset
No joo saa öljyn hinnat nousta liiteri on pullollaan puita,ajatteles paljonko menee öljyä päivässä savuna ilmaan on varmaan aika määrä?Ja siin meni sit mies 50 näköjään nikkineen metsään
- Sumppi-Ruusa
...joku ehtinyt kähmimään ?
Voi, voi, nyt täytyy alkaa uudelleen "tutustumaan" immeisiin, kun nikit on vaihtunut jo ainakin kolmella tämän päivän aikana.
Mää asustelen rivitalossa ja olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että uusiin rivareihinkin pitäisi olla pakko rakentaa varaava takka tmv. puulämmityssysteemi.
Sehän olisi jokaisen oma asia käyttäisikö sitä. Sumppi-Ruusa kirjoitti:
...joku ehtinyt kähmimään ?
Voi, voi, nyt täytyy alkaa uudelleen "tutustumaan" immeisiin, kun nikit on vaihtunut jo ainakin kolmella tämän päivän aikana.
Mää asustelen rivitalossa ja olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että uusiin rivareihinkin pitäisi olla pakko rakentaa varaava takka tmv. puulämmityssysteemi.
Sehän olisi jokaisen oma asia käyttäisikö sitä.Jos ei kirjaudu sisään,voi laitella vaikka feikitkin peliin,toi takka homma olis titenkin jees,mut sitten olisi tietenkin puiden säilytys tilat oltava,no emidän lapset sattaa sen nähdäkin,että palataan ajassa taaksepäin,lämpö on aivan erilaista takassa kuin patterissa,tai lattiassa,ja jos sattuu sähköt katkeamaan niin eipähän ainakaan palelisi,no tuli mieleen speden sketsi naisen logikasta,että mitäs ydinvoimaloilla tehdään sähköähän tulee kun laittaa pistokkeen seinään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328