...nimittäin huushollin lämmitys.
Ei ollut tänä syksynä vielä eiliseen mennessä tarvinnut lämmitellä, mutta illalla täytyi minunkin jo etsiä pyjaman housut jalkaani, kun oli jotenkin niin holotna olo ;).
No, helppoahan se minulla on, tuo lämmitys nimittäin, kun ei tarvitse kuin nappia painaa :).
Puhuivat uutisissa taas jotain öljyn hinnan noususta, vai kuulinko ihan omiani ? (Toisaalta taas olin jostain lukevinani, että ne taistelut siellä Nigeriassa, jotka ovat öljyn hintaa nostaneet, on luvattu keskeyttää. Tiedä sitten häntä ?)
Kuinkahan se taas vaikuttaa näihin meidän öljyn hintoihin ?
Siitä huolimatta nyt on oikein viimeisen päälle hieno syysaamu. Aurinko paistaa, eikä taivaalla näy pilvenhattaraakaan.
Ruskakin pukkaa jo loistamaan oikein iloisesti.
Hyvää viikonlopun alkua kaikille :DD !
Niin se sitten alkoi....
3
479
Vastaukset
No joo saa öljyn hinnat nousta liiteri on pullollaan puita,ajatteles paljonko menee öljyä päivässä savuna ilmaan on varmaan aika määrä?Ja siin meni sit mies 50 näköjään nikkineen metsään
- Sumppi-Ruusa
...joku ehtinyt kähmimään ?
Voi, voi, nyt täytyy alkaa uudelleen "tutustumaan" immeisiin, kun nikit on vaihtunut jo ainakin kolmella tämän päivän aikana.
Mää asustelen rivitalossa ja olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että uusiin rivareihinkin pitäisi olla pakko rakentaa varaava takka tmv. puulämmityssysteemi.
Sehän olisi jokaisen oma asia käyttäisikö sitä. Sumppi-Ruusa kirjoitti:
...joku ehtinyt kähmimään ?
Voi, voi, nyt täytyy alkaa uudelleen "tutustumaan" immeisiin, kun nikit on vaihtunut jo ainakin kolmella tämän päivän aikana.
Mää asustelen rivitalossa ja olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että uusiin rivareihinkin pitäisi olla pakko rakentaa varaava takka tmv. puulämmityssysteemi.
Sehän olisi jokaisen oma asia käyttäisikö sitä.Jos ei kirjaudu sisään,voi laitella vaikka feikitkin peliin,toi takka homma olis titenkin jees,mut sitten olisi tietenkin puiden säilytys tilat oltava,no emidän lapset sattaa sen nähdäkin,että palataan ajassa taaksepäin,lämpö on aivan erilaista takassa kuin patterissa,tai lattiassa,ja jos sattuu sähköt katkeamaan niin eipähän ainakaan palelisi,no tuli mieleen speden sketsi naisen logikasta,että mitäs ydinvoimaloilla tehdään sähköähän tulee kun laittaa pistokkeen seinään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683