Jos 35-vuotiaalla miehellä kalu seisoo suihin otettaessa kuin rautakanki, mutta yhdyntä onnistuu hyvin harvoin, voiko automaattisesti ajatella, että häiriön syy on psyykkisellä puolella, vai voisiko joku fysiologinen syy oireilla noin? Itse en oikein jälkimmäiseen usko. Kyseessä ei ole seksuaalisesti kokematon mies.
seisomattomuuden taustoista
te reeza
3
353
Vastaukset
- joskus tabujakin
Moi.
Kokeile puhua lekurille. Moni on saanut reseptin erektiolääkkeisiin.
Mullakin samanlaisia oireita joskus. Lekuri sanoi, kokeile näitä tabuja ja lopeta käyttö, kun ett enään tarvitse.
Kokeilin, käytin, kaikki oli tyytyväisiä, enkä tarvitse enään tabuja.
Resepti yhä voimassa ja jos joskus haluun kunnon seisokin, niin nielaisen vain tabletin. Kyllä seisoo. Tykkään joskus nautiskella väh. 12 tuntii yhtä soittoo.- te reeza
Niin, minä olen kyllä nainen :)
- sygopaaddi
Niin, monella ne tabut toki auttaa myös henkisistä syistä johtuvaan erehäiriöön, itellä näin ei tapahtunut.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479