on syytä varautua venäläisten ja islamistien yhteiseen hyökkäykseen

vakava varoitus !!

kun Suomi24 palstalla naiset kirjoittelevat miten heidän kanssaan ´´ peuhanneet´´ miehet menevät piiloon ja vetäytyvät kasvattajan vastuusta, jos sattuu lapsi tulemaan

on niitä muunkinlaisia kokemuksia


minä peuhasin erään puolalaisen naisen kanssa, joka teki lapsen jolla oli minuun hyvä lämmin luonnollinen suhde, asuimme Puolassa ja investoin sinne koko omaisuuteni 1,27 milj euroa

kun se oli saatu,lahjottu poliisi pantiin ajamaan minut Puolasta pois , sitä ennen vaimo kidnappasi apua huutavan 4 vuotiaan pojan Suomeen ja piilotti tuntemattomaan osoitteeseen joka 5 vuotta myöhemmin selvisi olevan www.keuruunekokyla.fi

entinen keuruun varavankila



kun yritin tulla synnyinmaahani, hän oli tehnyt joka kerta rikostutkinta pyynnön kunniansa loukkaamisesta ja keuruun poliisi pani minut putkaan


vaikkei kukaan voinut kertoa kuinka koska ja miten olin sitä puolalaisten naisten kunniaa loukannut

sitten Jyvaskylan karajaoikeus erkki marttila väitti minun olevan mielisairas , määräsi lähestymiskiellon ja keuruun sosiaalitoimi käski häipyä kauas . Kun hankin kolmen helsinkiläisen ammatti psykiatrin kliinisen tutkimuksen kautta tehdyn lausunnon joissa kaikissa sanottiin etten OLE mitenkään mielisairas , keuruun terveyskeskuksen johtaja Tuomo Reina yleislääkärin koulutuksellaan kirjoitti aluehallintavirastoon olevansa siitä IHAN VARMA että olisin mielisairas. Kun tein tästä rikostutkintapyynnön , sitä ei otettu vastaan


poikaani en ole saanut lainkaan tavata. Häntä manipuloidaan helsinkiläisten herraskakaroiden ego- kylässä isänsä vihaamiseen, kommunismiin ja homoseksualismiin

Minä en saa sinne lainkaan mennä vaikk muutoin haalitaan ego hörhöjä ja huumeidenkäyttäjiä ympäri maailmaa

olen senverran vituttunut tästä kaikesta

että ilmoitin 8.4.2014 lakimiehelleni Keuruulle [email protected]

etta ellei hän saa aikaan rikoskarajia poliisin sahkoiseen järjestelmään jättämistäni tutkimuspyynnöistä


ja ellei kuukka ilmoita asioiden etenemisesta kahden viikon kuluessa , eli 22.4.2014 mennessä

suomen kanariansaarten kunniakonsulaattiin [email protected]


aion painaa ´´liipasinta´´ ja ilmoitan venalaisille ulosottomiehille saatavieni perinnan aloittamiseksi Suomessa ja Puolassa. Maanpakolaisuuteni aikana olen tavannut useita lomailevia venalaisia´´ pomoja´´ Agadirissa Intiassa ja Thaimaan pattayalla

ja suunnitelmat ,sopimukset on valmiina olemassa

Sitten kun tuli tämä Ukraina ongelma ja sotamieliala on muutoinkin kasvanut

tämä yhtälö voi koitua vaaralliseksi. Keuruun poliisi [email protected] , [email protected] ja mainittu asianajaja Ari Kuukka, Multiantie 1 B 12 42700 Keuruu kantavat siitä vastuun


tarkemmin kerron tasta www.unianova.eu/poliisi.htm suomeksi

englanniksi kerron al qaidan kansainvälisestä hyökkäyssuunnitelmasta suomeen ja puolaan

sivulla www.unianova.eu/agadir.htm

0

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

        tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
        Ikävä
        134
        3599
      2. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        110
        1409
      3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

        "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
        Maailman menoa
        271
        1320
      4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        69
        1239
      5. Kalateltta fiasko

        Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
        Kuhmo
        17
        1134
      6. Nainen voi rakastaa

        Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
        Ikävä
        79
        1081
      7. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        45
        1028
      8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

        Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
        Sanaristikot
        57
        1019
      9. Rakastan sinua

        Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
        Ikävä
        30
        1016
      10. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        53
        938
      Aihe