on syytä varautua venäläisten ja islamistien yhteiseen hyökkäykseen

vakava varoitus !!

kun Suomi24 palstalla naiset kirjoittelevat miten heidän kanssaan ´´ peuhanneet´´ miehet menevät piiloon ja vetäytyvät kasvattajan vastuusta, jos sattuu lapsi tulemaan

on niitä muunkinlaisia kokemuksia

minä peuhasin erään puolalaisen naisen kanssa, joka teki lapsen jolla oli minuun hyvä lämmin luonnollinen suhde, asuimme Puolassa ja investoin sinne koko omaisuuteni 1,27 milj euroa

kun se oli saatu,lahjottu poliisi pantiin ajamaan minut Puolasta pois , sitä ennen vaimo kidnappasi apua huutavan 4 vuotiaan pojan Suomeen ja piilotti tuntemattomaan osoitteeseen joka 5 vuotta myöhemmin selvisi olevan www.keuruunekokyla.fi

entinen keuruun varavankila

kun yritin tulla synnyinmaahani, hän oli tehnyt joka kerta rikostutkinta pyynnön kunniansa loukkaamisesta ja keuruun poliisi pani minut putkaan

vaikkei kukaan voinut kertoa kuinka koska ja miten olin sitä puolalaisten naisten kunniaa loukannut

sitten Jyvaskylan karajaoikeus erkki marttila väitti minun olevan mielisairas , määräsi lähestymiskiellon ja keuruun sosiaalitoimi käski häipyä kauas . Kun hankin kolmen helsinkiläisen ammatti psykiatrin kliinisen tutkimuksen kautta tehdyn lausunnon joissa kaikissa sanottiin etten OLE mitenkään mielisairas , keuruun terveyskeskuksen johtaja Tuomo Reina yleislääkärin koulutuksellaan kirjoitti aluehallintavirastoon olevansa siitä IHAN VARMA että olisin mielisairas. Kun tein tästä rikostutkintapyynnön , sitä ei otettu vastaan

poikaani en ole saanut lainkaan tavata. Häntä manipuloidaan helsinkiläisten herraskakaroiden ego- kylässä isänsä vihaamiseen, kommunismiin ja homoseksualismiin

Minä en saa sinne lainkaan mennä vaikk muutoin haalitaan ego hörhöjä ja huumeidenkäyttäjiä ympäri maailmaa

olen senverran vituttunut tästä kaikesta

että ilmoitin 8.4.2014 lakimiehelleni Keuruulle asianajaja.kuukka@mt.inet.fi

etta ellei hän saa aikaan rikoskarajia poliisin sahkoiseen järjestelmään jättämistäni tutkimuspyynnöistä

ja ellei kuukka ilmoita asioiden etenemisesta kahden viikon kuluessa , eli 22.4.2014 mennessä

suomen kanariansaarten kunniakonsulaattiin sanomat.lsp@formin.fi

aion painaa ´´liipasinta´´ ja ilmoitan venalaisille ulosottomiehille saatavieni perinnan aloittamiseksi Suomessa ja Puolassa. Maanpakolaisuuteni aikana olen tavannut useita lomailevia venalaisia´´ pomoja´´ Agadirissa Intiassa ja Thaimaan pattayalla

ja suunnitelmat ,sopimukset on valmiina olemassa

Sitten kun tuli tämä Ukraina ongelma ja sotamieliala on muutoinkin kasvanut

tämä yhtälö voi koitua vaaralliseksi. Keuruun poliisi ismo.yijala@poliisi.fi , sanomat.lsp@formin.fi ja mainittu asianajaja Ari Kuukka, Multiantie 1 B 12 42700 Keuruu kantavat siitä vastuun

tarkemmin kerron tasta www.unianova.eu/poliisi.htm suomeksi

englanniksi kerron al qaidan kansainvälisestä hyökkäyssuunnitelmasta suomeen ja puolaan

sivulla www.unianova.eu/agadir.htm

0

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi nainen lyö leikiksi

Olen mies ja kiinnostunut eräästä naisesta. Ollaan juteltu ja tavattukin, ja mielestäni meillä osuu kemiat hyvin yksiin. Nainen osoittaa kyllä kiinnos
        Tunteet
        159
        5059
      2. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        509
        2384
      3. Miten on mahdollista että kassatyttö on päässyt pääministeriksi

ilman asianmukaista koulutusta ja minkäänlaista pätevyyttä?
        Maailman menoa
        525
        1991
      4. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
        Ikävä
        39
        1623
      5. VTV:n exjohtaja Tytti Yli-Viikari haastoi oikeuteen

entisen työantajansa VTV:n koskien irtisanomistaan. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/da065296-dc16-4395-8a57-082d4408a32f
        Maailman menoa
        79
        1579
      6. Kolari vasankarissa

Taas 2 elämän koululaista osallisena. Ikävää vanhemmille, mutta kun tarpeeksi kauan ajellaan päihtyneenä, kenenkään puuttumatta,voi käydä huonosti. Ai
        Kalajoki
        15
        1208
      7. Selviytyjät: Niko Saarinen avautuu yön piinasta: "Kukaan suomalainen ei ole nähnyt niin paljon..."

Hui, kuulostaa aika ankealta… Nyt oli Nikon vuoro tippua kisasta, mutta hyvin hän veti! Lue Nikon tunnelmat kuvausten jälkeen: https://www.suomi24.
        Suomalaiset julkkikset
        8
        1079
      8. Laura Huhtasaari sanoi Joe Bidenia seniiliksi twitterissä.

Suomen tuleva ulkoministeri? https://twitter.com/LauraHuhtasaari/status/1576526813328994304
        Maailman menoa
        256
        1025
      9. Sanna otti 5236 euroa suomalaista kohden uutta velkaa koronan varjolla

https://yle.fi/ Sossujen politiikka. Ruotsi velkaantui 1 670 euroa/per nuppi. Ruotsissa kuollut 20 000, Suomessa 6 000. Ruotsin väkiluku on k
        Maailman menoa
        230
        960
      10. Komistus läheltä

Sä taidat katsella mua siellä paikassa.
        Ikävä
        40
        881
      Aihe