Kaapissa olo ahdistaa

Kaappimies

Olen elänyt koko elämäni kaapissa johon avaimia ei ole kenelläkään. Minut on laitettu tänne kärsimään syyllisyyttä siitä että en ole normaali. Haluaisin täältä vapauteen mutta rangaistuksen pelossa en uskalla pyytää apua edes Luojaltani sillä pelkään ettei hänkään ymmärrä minua. Miksi minut luotiin tällaiseksi? Miksi en olisi saanut helpompaa elämää? Miksi tämä piikki lihassani? Haluaisin riisua yltäni tämän kirouksen vaipan, olla vapaa kuin taivaan lintunen, lehahtaa vihdoin siivilleni, lentää sinisen taivaan sateenkaaren alle. Mutta en uskalla sillä pelkään satuttavani rakkaitani, jotka eivät ansaitse tulla petetyiksi. Siksi joudun istumaan kaapissani koko loppuelämäni ja kärsimään sen tähden että vapautta ei ole tarkoitettu kaikille.

4

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaappimies

Ihana, kun kukaan ei tullut mua kivittämään alkuperäisen kirjoitukseni johdosta-kiitos! Olisi tosi mukavaa keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka elää vastaavassa tilanteessa kuin minä; vankina omassa elämässään kun ei voi olla vapaasti se mikä haluaisi olla.

• ei kovin kauas kanta

kuka tervejärkinen menee johonki kaappiin. pysykää heterona niin elämä helpompaa. aika orjuuttavaa tommonen. keksikää tekemistä niin ei ala ajatukset liihottaa tappien perään.

• Urpohälytin

Piti sitten tuokin tulla sanomaan!

Tiedä sitten, kuka pysyy minäkin, mutta ilmeistä on, että ainakin sinä pysyt noilla eväillä täytenä typeryksenä.

Homo ei voi "pysyä heterona", jos hän ei ole sellainen koskaan ollutkaan. Tällainen fakta menee perille normaalilla ajattelulla varustetulle ihmiselle pikkulapsesta vaariin, mutta ei ilmeisesti niille, joille ei järkeä ole lusikallakaan annettu.

• Hhjjjjjj
        Urpohälytin kirjoitti:

Piti sitten tuokin tulla sanomaan!

Tiedä sitten, kuka pysyy minäkin, mutta ilmeistä on, että ainakin sinä pysyt noilla eväillä täytenä typeryksenä.

Homo ei voi "pysyä heterona", jos hän ei ole sellainen koskaan ollutkaan. Tällainen fakta menee perille normaalilla ajattelulla varustetulle ihmiselle pikkulapsesta vaariin, mutta ei ilmeisesti niille, joille ei järkeä ole lusikallakaan annettu.

Mutta mietippä jos olisit elänyt piironginlaatikossa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 502
      7513
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2630
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1897
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1173
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe