Hei!
Onko sinulle tapahtunut asioita, joita et pysty ainakaan helposti järkiperäisesti selittämään? Oletko nähnyt asioita ennalta esim. unessa tai saanut tietoa ihmisistä tai asioista joita sinun ei pitäisi millään tietää. Oletko kokenut yhteyden ihmisen tai eläimen kanssa, jota ei mielestäsi pystyisi selittämään millään tällähetkellä tunnetulla ilmiöllä? Vai kykenetkö itse aiheuttamaan selittämättömän ilmiön?
Tapahtuuko tai onko kotonasi tapahtunut selittämättömiä asioita, jotka aiheuttavat ihmetystä? Siirtyvätkö tavarat itsekseen? Käveleekö joku öisin talossa vaikka olet yksin kotona? Tuntuuko siltä että et olisi yksin, vaikka oletkin...
Teen omaehtoista pienimuotoista tutkimusta niistä asioista, jotka luetaan ns. yliluonnollisiksi/paranormaaleiksi ilmiöiksi. Ja joita ei ainakaan tällähetkellä nykytieteen keinoilla pysty selittämään.
Olen kiinnostunut kaikenlaisista ilmiöistä sen enempää niitä mihinkään kategoriaan rajaamatta. Olisin erittäin kiitollinen ja arvostaisin suuresti, jos voisit asiasta minulle allaolevaan sähköpostiosoitteeseen kirjoittaa.
Olen kiinnostunut lähinnä kokemuksista, joissa itse olet kokijana tai todistajana. Toisen käden tietoa on maailma täynnä ja tuttuja joille on asioita tapahtunut lienee liian paljon ihmeteltäväksi.
Kiitos kovasti jo etukäteen!
[email protected]
Onko sinulle tapahtunut?
outoprojekti
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169