Lyhyesti:
Ainakaan minulla eivät keskustelijoiden profiilit aukea, miten Teillä?
Profiilit eivät aukea?
11
957
Vastaukset
- ZeireeNi
ei ne aukee mullakaan.. :(
- max-life
Välillä aukeaa, välillä ei.. ainakin minulla takkuilee..
By the way...Sanani sinulle ovat näemmä päässeet oikein profiiliisi asti..=) - ZeireeNi
max-life kirjoitti:
Välillä aukeaa, välillä ei.. ainakin minulla takkuilee..
By the way...Sanani sinulle ovat näemmä päässeet oikein profiiliisi asti..=)mullei aukee edelleenkään.. tulee vaan tyhjä sivu, kun klikkaa.. :(
tottakai mä otin loistavat sanasi talteen.. ei ne oikeesti mitään loukkaavia olleet.. :) - max-life
ZeireeNi kirjoitti:
mullei aukee edelleenkään.. tulee vaan tyhjä sivu, kun klikkaa.. :(
tottakai mä otin loistavat sanasi talteen.. ei ne oikeesti mitään loukkaavia olleet.. :)Eivät olleetkaan, honey...=)
Sinun profiilin katsoin ja toimi.
- MillaN
...sinä olet salaperäinen.:D
- neuvo
mutta ei otsikossa, vaan kun aukaisen jutun ja sitten profiilia klikkaan.
- max-life
Tämän ketjun proffilit alkoivat ainakin pelata..kiitos! =)
- Musicforever
Ei todellakaan aukea, missähän vika ?
En pääse edes omaa galleriaan, että voisin ottaa sähköpostin käyttöön... Eihän sattumoisin sinulla ole käytössäsi Norton personal firewallia?
Siellä on asetuksissa kohta "mainosten esto", jos se on käytössä, eivät aukea galleriat eikä chat posti.
Toki muitakin syitä voi olla, mutta tässä yksi vaihtoehto :)
-shamppis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104926
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35848Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56709- 42706
- 46665
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94652- 29625