Täällä on kovasti ilkuttu miten maallikot on huijareita kun ne kasvattaa naisten rintoja.
Lääkäri ja hypnoositerapeutti Caroline Shreeve, sekä kasvatuspsykologi ja hypnoterapeutti David Shreeve on kirjassaan kertonut kirjassaan miten tämä rintojen suurennus onnistuu.
Minusta heistä ei kumpikaan täytä maallikon kritteerejä.
Rintojen suurentaminen
5
133
Vastaukset
- niin.
Kai tuo sitten mahdollistakin on. Eri asia, kuinka moni maallikko sen sitten ihan oikeasti osaa, ja kuinka moni brassailee vain.
- Mul ..
jep .. kun maalikko tekee hypnoosia, se kasvatta naisten rintoja, parantaa syövät ja muut vakavat taudit.. ja tyhjentää asiakkaiden tilit.
Maallikoiden yksi tyypillinen piirre on katteettomat lupaukset.
Varokaa
- Mulkero...
Kyllähän näitä lääkäreitä on, jotka uskoo kummituksiin...
Varokaa ettei tissit tule liian suureksi, kun nniitä ei voi hypnoosilla pienentää ...hahahhhh- Näitä on
Juu, on. Lauermakin uskoo yliluonnolliseen.
- Mulk ...
Muuten ...luin ko. henkilön uuden kirjan. ja minun mainitsemani Jammu-sedästäkin siellä kerrottiin. Oli maalikkoiden poliishärdelistä jne ..
Kantsii lukea kirja.
Ps. Vähän harmittaa, kun tämä Jammu-setä mandra on minun keksimäni ja nyt sitä lainattiin ...heh ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227