No niin.. nyt on palstat uudistettu hienompiin ulkoasuihin ja helpommiksi käyttää..
Jos ongelmia ilmenee, ilmassa on häiriötä tai jos joku muu nyppii, niin voisitteko ystävällisesti ilmoittaa siitä/niistä minulle sähköpostiini,joka näkyy keskusteluotsikoiden yläpuolella, kiitos etukäteen.
--sheriffi--
Huomio (taas)
4
578
Vastaukset
- ...
Teksti tulee älyttämän suurena käyttämälläni resoluutiolla!
Aikaisemmin ei ollut tätä ongelmaa :-)
Miksi tämä kirjainkokomuutos tehtiin?- Voortisti
Näin on näreet!
Voortisti kirjoitti:
Näin on näreet!
Justiin toi että uudessa on fontti päin persettä.
Pitää käännellä päätä pitkin ruutua että sais jotain selvää.
Vanha oli 150% parempi.- Esteetikko
Rakentelija kirjoitti:
Justiin toi että uudessa on fontti päin persettä.
Pitää käännellä päätä pitkin ruutua että sais jotain selvää.
Vanha oli 150% parempi.Tämä uusi on paljon parempi kuin se vanha systeemi.
Fontti on kaunis Verdana, ja ulkoasu on muutenkin luettavampi kuin mitä oli aikaisempi.
1280x1024 LCD-monitorissani kaikki näkyy just niin kuin pitää.
Kenellä teksti näkyy isona niin vaihtakaa monitorin asetuksia tai koko monitori. Ja voihan tuolta asetuksistakin säätää tekstinkokoa.
Tämä on sitä kehitystä, joten takaisin vanhaan ei ole paluuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372