Oli ensimmäinen ja myöskin viimeinen kerta: Hotellihuonneessa mahtava tupakansavu koko ajan vaikka itse emme polttaneet,yöllä ei saanut nukutuksi kun viereisen baarin englantilaispellet koko yön metelöivät,hygieeniassa puutteita joka käänteessä, vessassa torakoita,kun pellet lopettivat niin sitten alkoi yöllä toisessa kapakassa säkkijärvenpolkka soimaan ,mahtava kokemus sekin sinällään mitä suomessa ei koe kun 3 viimeistäpäivää ripulissa ja oksennustaudissa huoneessa makasin,kun kävelimme vaimonikansa kadulla tulivat turkkilais mustapäät ehdotteleen vaimolleni vaikka oli pieni lapsiki mukana,ym ym.Ja tollanen maa vielä yrittää liittyä eu:hun, kun ei sisäsetkään asiat ole kohdallaan.
Vaikka turkkuun ,ei Turkkiin
8
1352
Vastaukset
- hell´s bells
että on muitakin lomailijoita jotka ymmärtävät laadun päälle.
Turkkilaiset tosiaan vielä luulevat, että pelkällä typerällä aysha-hymyllä hurmataan turistit-samalla kun kusetetaan ja syötetään jätteitä. - sellaseni
Mutta ihmettelen vaan, että miksi ette oppaalle valittaneet hotellistanne ja pyytäneet vaihtamaan rauhallisempaan. Oliko teillä kenties joku äkkilähtö ja hotelli selvisi matkakohteessa? Ikinä en lapsen kanssa lähde niille. Haluan varata kunnon hotellin.
Vatsatauti voi iskeä missä vaan. Kait oli vakuutukset kunnossa ja sait lääkärinapua. Meinaan sen kerran kun Turkissa saatiin ripuli, niin lääkeetkin oli hyvät, ei kärsitty kuin 1pv. Joten tuo sinun 3pv vähän ihmetyttää.
Torakoita kuule on muuallakin. Kreikassakin oli n. 5cm mittasia. Turkissa en niitä nähnyt missään hotellissa ja sentään 7 eri hotellia käyneenä sen on jo paljon.- karvapää
en ole nähnyt turkissa , suomessa olen ja vieläpä sairaalassa.
- Elmeri
karvapää kirjoitti:
en ole nähnyt turkissa , suomessa olen ja vieläpä sairaalassa.
Turkissa en ole nähnyt torakoita, esim. Espanjassa kyllä.
- some body
Elmeri kirjoitti:
Turkissa en ole nähnyt torakoita, esim. Espanjassa kyllä.
kyllä älä lähte etelä pitä vaimosi vaikka kellarissa
- hell's bells
oli torakoita sekä likaisia vuoristolaispoikia myymässä pullaa kadulla kärryistä. Samoilla käsillä rahastettiin, tarjottiin pulla ja raavittiin persettä. Hyi, helvetti mitä sikoja.
En kyllä missään ole moista kusetusta nähnyt kuin Turkin rantapaikoissa. Ei ole muista kaupungeista Turkissa kokemusta.
- hohho
muista että se lähdet ulkomailla maassa maan tavalla loma tarkoitta joskus bailamista mä suosittelen sinulla rauhan paikka vuokra mökki suomessa metsän keskellä se on varma sopi sulla!
- matkaaja maan
Minulla on jo kaksi keasmökkii suomessa, niissä saa rauhaa...... vielä....ennenkuin kaikki soome naset täne kaiki mustapäät kutsuvat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059