PS3 BF4 - pelikaveria?

LetsplayBF4

Moro, olen 13v poika ja ajattelin hakea täältä pelikaveria bf4:ään jonka kanssa voisin vetää helikoptereilla yms. Eli ajoneuvo-pelikaveria. Toivottavasti ymmärsitte? Sul pitäis olla sit mikki. Joo eli ostan BF4:än tossa jossain vaiheessa, eli mulla ei viel sitä ole. Nimenomaan ps3:lle. Joo eli me voidaan puhuu vaikka skypen kautta ja pelata ps3:lla bf4 jos onnistuu? Tai jos bf4 pelin sisällä pystyy puhua niin se on ok. Jos oot kiinnostunu ni pistäppä ihan rohkeesti tohon alas sun skype tai PSN-tunnus.

PS.
Älä sano näin, ''Anna sä sun skype/PSN tunnukses ni sit on ok'' tai jotain muuta vastaavaa.

5

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11vuotiasbfpelaaja

Zanttumatias on mun nimi siin siinä voi puhuu mikil oon 29llevel ja mul on Mikki pytäisitkö kaveriksi mahdollisimman pian ei oi ketää kaverii jol ois bf4

• qs master

Taas näit jonnei jotka ei osaa quick scopaa bf4:sessa tai bo2:kkosssa

• bbaattttlleeffiieelldd
        qs master kirjoitti:

Taas näit jonnei jotka ei osaa quick scopaa bf4:sessa tai bo2:kkosssa

Tulee v****haukkuu muita jonneks ku ei itsellä ole muuta elämää ku peli. Voisin kyl pelata mul on Bf4 mut en tykkää siitä joten bf3:mea voisin jos sulla on se :-)

• bf4<3!!<3

V 13 poika ja ite haluaisin kans jonku kaverin tähän peliin. Headsetti on. Olen enemmän näitä sniper miehiä,mutta muutkin menee ja helikopterin kyytiin voin tulla. Lentää en oikein osaa. Tankki taas kulkee iha ok nick: jomppe2001 muutki saa kysyy frendiks joilla on bf4. Skype käyttäjän sanon sulle sit viestillä jos pyyät kamuks

• har har har har

k18 peliä pelaa 13 vee jonnet, ei vittu kun lensi kahvit ruudulle, buahahahahaha, onks teidän vanhemmat jotain dokaavia idiootteja, buahahahaha, lapset pois nurkista, ostetaan sille peli, buahahahahaha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      65
      2147
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1732
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      244
      1402
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1347
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1202
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      360
      1143
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      330
      1108
    Aihe