PS3 BF4 - pelikaveria?

LetsplayBF4

Moro, olen 13v poika ja ajattelin hakea täältä pelikaveria bf4:ään jonka kanssa voisin vetää helikoptereilla yms. Eli ajoneuvo-pelikaveria. Toivottavasti ymmärsitte? Sul pitäis olla sit mikki. Joo eli ostan BF4:än tossa jossain vaiheessa, eli mulla ei viel sitä ole. Nimenomaan ps3:lle. Joo eli me voidaan puhuu vaikka skypen kautta ja pelata ps3:lla bf4 jos onnistuu? Tai jos bf4 pelin sisällä pystyy puhua niin se on ok. Jos oot kiinnostunu ni pistäppä ihan rohkeesti tohon alas sun skype tai PSN-tunnus.

PS.
Älä sano näin, ''Anna sä sun skype/PSN tunnukses ni sit on ok'' tai jotain muuta vastaavaa.

5

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11vuotiasbfpelaaja

      Zanttumatias on mun nimi siin siinä voi puhuu mikil oon 29llevel ja mul on Mikki pytäisitkö kaveriksi mahdollisimman pian ei oi ketää kaverii jol ois bf4

      • qs master

        Taas näit jonnei jotka ei osaa quick scopaa bf4:sessa tai bo2:kkosssa


      • bbaattttlleeffiieelldd
        qs master kirjoitti:

        Taas näit jonnei jotka ei osaa quick scopaa bf4:sessa tai bo2:kkosssa

        Tulee v****haukkuu muita jonneks ku ei itsellä ole muuta elämää ku peli. Voisin kyl pelata mul on Bf4 mut en tykkää siitä joten bf3:mea voisin jos sulla on se :-)


    • bf4<3!!<3

      V 13 poika ja ite haluaisin kans jonku kaverin tähän peliin. Headsetti on. Olen enemmän näitä sniper miehiä,mutta muutkin menee ja helikopterin kyytiin voin tulla. Lentää en oikein osaa. Tankki taas kulkee iha ok nick: jomppe2001 muutki saa kysyy frendiks joilla on bf4. Skype käyttäjän sanon sulle sit viestillä jos pyyät kamuks

    • har har har har

      k18 peliä pelaa 13 vee jonnet, ei vittu kun lensi kahvit ruudulle, buahahahahaha, onks teidän vanhemmat jotain dokaavia idiootteja, buahahahaha, lapset pois nurkista, ostetaan sille peli, buahahahahaha

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe