Hei!
Suunnittelemme häitä. Vietämme ne ulkomailla, mutta paikkaa ei olla vielä valittu :D eikä päivämäärääkään. Mutta Aruballa käyneet olisiko se hyvä paikka viettää rennot pienet häät? Meille (tai siis minulle) tärkeintä olisi pitkä, valkoinen hiekkaranta ja hyvä ja laadukas ruoka. Paljoa ei kuitenkaan saisi maksaa mikään xD ja minkä verran lennot ja yöpyminen kohteessa on? Jotta vieraat raaskivat vielä lähteä.. Aattelimme vuokrata talon Arubalta, rannalta.. Onkohan se mahdollista? Vai olisiko joku muu paikka mielessä jossa on suht edukasta, kaukana, lämmin, kauniit rannat, hyvä ruoka?? Ja missä voisi juhlia häitä? Toi edukkuus on vähiten tärkeä ;D Häät ovat helppokaavaiset jossa ruoka on pääosassa, ei mitään ihmeellisyyksiä..
Häät Aruballa?
vaimoko
1
150
Vastaukset
- Taalat taskuun
Eiköhän näillä paratiisisaarilla hääpaikkoja löydy kun niitä siellä liukuhihnatyönä järjestetään mutta budjetti pitää olla kunnossa jos ei ole jotain erityisiä suhteita. Ja mikä nyt sitten on kenellekin "kallista?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923