APUA!!

Neddhelpp

Hei nyt äkkiä apua! Mulla poistiu muutama tärkee kuva vahingossa.. onko mahista saada niitä takas? mulla on Samsung puhelin..Anroid..Onko puhelimeen Play-kaupas mitään sovellusta tai koneelle mitään sovellusta? JOKU NOPEA JA HELPPO SOVELLUS (että ei tarvii Roottaa puhelinta) Kiitos! Apua...

3

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea

Koitapa ladata jos sulla on windows Recuva, muistelen että sillä saa kuvat takasin. Tarvit kyllä kaapelin.

• Neddhelpp

Ei mul oo windows Recuvaa..voitko selittää tarkemmin?
        mikä kaapeli?

• 1+18

Kyselepä tuolla Teknologiä/kännykät sivulla, sieltä ehkä helpommin niitä ohjeita tulee ku tältä kirjeystäväpalstalta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      413
      3200
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      132
      1774
    3. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      20
      1522
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1420
    5. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      88
      1170
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      34
      1141
    7. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      64
      1137
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      1064
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      155
      1020
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      209
      930
    Aihe