Fuerteventuran paras paikka?

tietopertti

Mikä olisi Fuerteventuran paras paikka? Olisiko Caleta de Fuste ja hotelleista Fuerteventura Beach club?

4

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fortysomething

      Ei vaan Corralejo ja Las Marismas.

    • Jandiaan

      Itse menisin Jandiaan, ihan vain rantojen takia, siellä on oltu puolisen tusinaa kertoja eri hotelleissa. Hotellisuositus riippuu porukasta, lapsiperhe hakee eri asioita kuin aikuiset. Corraleijossakin on tultu oltua, mutta se ei viehättänyt liiemmin. Rannalle matkaa eikä kuitenkaan oikein kaupunki.

      Caleta de Fustesta ainakin parikymmentä kertaa läpiajaneena sanoisin, että se on lentokentän kiitoradan päähän rakennettu golf-keskus. Koska golf ei kiinnosta niin minulle about viimeinen paikka FV:lla.

      • Häh ?

        "Corraleijossakin on tultu oltua, mutta se ei viehättänyt liiemmin. Rannalle matkaa eikä kuitenkaan oikein kaupunki".....

        Hotellin sijaintihan vaikuttaa miten paljon on matkaa esim. rannalle. Onhan tuolla Corralejossakin lukuisia hotelleita, jotka ovat käytännössä rannalla ;-)


    • Jandiaan

      No jaa, itse en niitä Corraleijon rantoja oikein rannoiksi laskisi. Dyynejä tarkoitin ja sinne tulee sitten kaikista Corralejon hotelleista muutama km matkaa. Onhan siinä sitten tietysti se yksi dyynien keskellä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe