Laittakaa peniksen pituus ja ikä
peniksen pituus kysely
34
1231
Vastaukset
- mnkj
-6 cm
-1998 - JONE98
yli 9000km
- JoSef1n
Aina ihmettelin etä mikä tossa on, nahkaputki? XD
- hggjcc
14v 18cm
- loll
Niinhän ne kaikki sanoo..
- pulloerkki
pituuus: 31cm
ikä: 6- Gentlemanne
*clap clap clap clap clap*
- 2@4$
Minä 52v ja jalkojen välistä löytyis sellanen neljäsenttinen. Haluuks joku imeä sitä?
- M48
Hei tytöt ja olen mies 48v... Etsin 8-12v tyttöjä koska tykkään tiukasta pil.. pillifarkuista.. Ottakaa yhteyttä puh/txt numeroon 050365368 olen kiltti ja luotettava mies. Voisimme joskus ehkä tavata kahden kesken..
- mookk
ikä 14
pituus 9 cm - c|---:
Ikä 14
Pituus 12 - RehellisyyttäIhmiset
Ikää 16, levossa oikeastaan liian pieni, mutta kun juhlat alkaa niin kasvupyrähdys iskee ja housuista löytyy 13-14 cm pitkä Thorin vasaraakin lujempi pylväs.
- pandetoromane
https://www.facebook.com/pages/Vainpanujutut/295411423950664 mulla o 8cm
- 16,4cmkyrpä
Ikä: 14
Pituus: 16,4cm
Pervot tytöt kikkailemaan ja kuvien vaihtoon;)
Kik: mietaaltmailmast - juuh
ikä: 15
pituus: 8cm juhlakunnos 10cm - tietävä
nimimerkki: juuh penis on noin kaksi kertaa pidempi erektiossa
- dikmän
pituus ilman mitään internetlisäyksiä 16 ja ikä 17
- levossaliianpieni
Ikä: 16
Pituus: 13 cm - Blood-Staz
Ikää miulla on sen 16
Pituutta miulla on yli 180cm.
Ja sitte valtikkani pituus on n.18, välillä vähän yli, välillä vähä alle tuon, riippuu hieman kuinka kiihottunu on.- aaronbou
Ikä 11
Pituus jäykkänä 11cm
- -97 jätkä
19cm ja 17v
- 6packboy
-95 , eli 18.5 v
Pituutta on 16.7 - Fobba pitäs jo kutsua
Ei vittu ette voi olla tosissanne. Peniksen pituus kuuluu kategoriaan Nuoret > Keho, eikä rakkaus-osioon. Jos edes keho-palstallekkaa! Nyt mitähän vittua oikeasti! Ja ajatelkaa ku joku 50v pedopappa lukee näitä ja jynssää pikkupiliänsä naama punasena ja irvessä! Järki käteen nyt ihmiset! Oikeasti!
- Notevenlarge
Ikä 14, pituus 15,7cm. Levossa n. 9cm.
- penis poika
ikä 11v
mun peniksen pituus on 9cm - jees
ikä 15
pituus 18,5 - vitun penis
moi mun ikä on 18v ja mulla ois tollanen
12cm peniksen pituutta mutta mulla on kun vedän peniksen suoraksi niin sitten
pituus on joku 15cm
mutta kerran laiton kondomin niin esinahka meni vähän ruttuun koska
en oikein osannut laittaa kondomii ja mun tyttöystävän ikä on 16v
joka on ylä asteella vielä - dang-a-lang time
20 cm, 17v
- Anonyymi
Päältä mitattuna 19cm ja paksuus 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyrä.
Ikä 40 ja sporttinen kroppa- Anonyymi
Mitä teet elimesi kanssa Nuoret (joista osa alaikäisä) palstalla?
- Anonyymi
"Siinä missä pieni pistelee, siinä vasta iso asettelee", tiedän kokemuksesta! Ei ole peniksen koosta välttämättä kyse, vaan siitä miten sitä käytetään.:)
- Anonyymi
15v
16 cm - Anonyymi
Ikä: 14v
Peniksen pituus: 14,5 cm- Anonyymi
maistuis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875