mun poikakaveri sai ilm B:n englannista,onko mahdollista että se voisi vielä nousta kun se menee "kunnon" tarkastukseen?toisin sanoen voiko sen aine saada niin paljon lisää pisteitä siellä että se arvosana nousis?ku sitä ottaa aika p* päästä....
onko mahdollista??
6
568
Vastaukset
- Opettaja
Mistäpä poikakaverisi tietää mitä hän mahtaa saada. Arvosanojen rajoja ei ole vielä määrätty, eikä pitkään aikaan vielä määrätäkään, joten ei hän voi tietää mikä sieltä loppujen lopuksi arvosanaksi tulee. Mutta ilmeisesti opettaja on ilmoittanut hänelle sellaisen pistemäärän, että arvelee sillä mahdollisesti tulevan B:n.
Ainahan arvostelu voi muuttua, etenkin jos kyseessä on kokematon opettaja. Mutta jos opettaja on kokenut ja hommaa muutaman vuoden jo tehnyt, niin eipä niissä yleensä suuria muutoksia enää tule. Itselläni muuttuu normaalisti n. 1/3 kirjoitelmien pisteistä, ja yleensä 2-5 pistettä joko alaspäin tai ylöspäin. Suuremmat muutokset ainakin minulla ovat hyvin harvinaisia.- marza
ilmeisesti hänen opettajansa oli antanut oman tarkistuksensa tulokset,toivotaan vaan että muuttuis!tällä hetkellä poikakaverini on aika epätoivoinen koska ajattelee ettei tule pääsemään mihinkään kouluun..
- Opettaja
marza kirjoitti:
ilmeisesti hänen opettajansa oli antanut oman tarkistuksensa tulokset,toivotaan vaan että muuttuis!tällä hetkellä poikakaverini on aika epätoivoinen koska ajattelee ettei tule pääsemään mihinkään kouluun..
Aika harva oppilaitos on sellainen, johon englannin yo-arvosana estää pääsyn. Melkein joka paikkaan on pääsykokeet, jotka ratkaisevat. Tietysti voi olla niin, että yo-arvosanat yleensä saattavat ratkaista sen pääseekö edes pääsykokeisiin, mutta sano nyt poikakaverillesi, että ei se arvosana sitä merkitse ettei pääsisi 'mihinkään' kouluun. Minulla on ollut sellaisiakin oppilaita, jotka ovat reputtaneet englannin mutta kompensaation avulla silti päässeet ylioppilaiksi, ja hekin ovat akateemisen koulutuksen itselleen siitä huolimatta hankkineet.
- bzzz
Opettaja kirjoitti:
Aika harva oppilaitos on sellainen, johon englannin yo-arvosana estää pääsyn. Melkein joka paikkaan on pääsykokeet, jotka ratkaisevat. Tietysti voi olla niin, että yo-arvosanat yleensä saattavat ratkaista sen pääseekö edes pääsykokeisiin, mutta sano nyt poikakaverillesi, että ei se arvosana sitä merkitse ettei pääsisi 'mihinkään' kouluun. Minulla on ollut sellaisiakin oppilaita, jotka ovat reputtaneet englannin mutta kompensaation avulla silti päässeet ylioppilaiksi, ja hekin ovat akateemisen koulutuksen itselleen siitä huolimatta hankkineet.
En minä ainakaan suorita ylioppilastutkintoa (pelkästään) päästäkseni johonkin yliopistoon tai ylipäätään mihinkään kouluun, vaan siksi, että haaveeni on ollut jo jostain ehkä ala-asteelta lähtien että saisin valkolakin ja mitä lähemmäs kirjotukset on tullut olen aina enemmän ja enemmän haaveillut kirjoittavani ylioppilaaksi hyvin arvosanoin. Se nyt kun vaan on tommonen once-in-a-lifetime-juttu. Että vaikka pääsiskin johkin yliopistoon sisälle c:n papereilla, mä en ainakaan aio hyväksyä iteltäni niin alhasta suoritusta. PRKL!!!!
- AaBeeCee
bzzz kirjoitti:
En minä ainakaan suorita ylioppilastutkintoa (pelkästään) päästäkseni johonkin yliopistoon tai ylipäätään mihinkään kouluun, vaan siksi, että haaveeni on ollut jo jostain ehkä ala-asteelta lähtien että saisin valkolakin ja mitä lähemmäs kirjotukset on tullut olen aina enemmän ja enemmän haaveillut kirjoittavani ylioppilaaksi hyvin arvosanoin. Se nyt kun vaan on tommonen once-in-a-lifetime-juttu. Että vaikka pääsiskin johkin yliopistoon sisälle c:n papereilla, mä en ainakaan aio hyväksyä iteltäni niin alhasta suoritusta. PRKL!!!!
No jaa, onko toi C nyt hirvee pettymys muka, meidän reksiki sano, ettei kannata mitää C:tä alkaa keräileen.
Luultavasti kaikki tekee parhaansa kirjotuksis, ja C ei mun mielestä oo mikään huono. Jostakin aineesta odotan ite C:tä ja jostain ällää. Mutta mun mielestä C on vielä ihan mukiinmenevä, ja on ärsyttävää ku sitä ei kovin monet silti arvosta.
Yleisesti ottaen on jo hyvä jos pääsee läpi.
Mutta en koe tehneeni mitää alhasta suoritusta jos C tulee jostain, mutta tietysti yritän parastani, ja ainakin itse tiedän sen.. - joo
AaBeeCee kirjoitti:
No jaa, onko toi C nyt hirvee pettymys muka, meidän reksiki sano, ettei kannata mitää C:tä alkaa keräileen.
Luultavasti kaikki tekee parhaansa kirjotuksis, ja C ei mun mielestä oo mikään huono. Jostakin aineesta odotan ite C:tä ja jostain ällää. Mutta mun mielestä C on vielä ihan mukiinmenevä, ja on ärsyttävää ku sitä ei kovin monet silti arvosta.
Yleisesti ottaen on jo hyvä jos pääsee läpi.
Mutta en koe tehneeni mitää alhasta suoritusta jos C tulee jostain, mutta tietysti yritän parastani, ja ainakin itse tiedän sen..Tuolla kyllä kerrottiin B:stä eikä C:stä. Ne on kyllä aika eri juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1191626Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501376- 131183
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4107081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60817Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793