Xperiassa vaihtui kieli lennossa "hepreaan" onnistuin palauttamaan tehdasasetukset, mutta kieli ei sillä palautunut. Voisiko joku kertoa missä kohtaa kielen vaihto on, että osaisin edes arvailla mikä se voisi olla...
Mistä kieli valitaan Xperiassa?
gfadg
2
117
Vastaukset
Mistä Xperia mallista on kyse?
- vee5
Itsellä Xperia V. Mene asetuksiin. Ensimmäisenä päävalikko langattomat yhteydet ja verkot, alla alavalikot ei tääällä. Toisena päävalikkona Laite ja alla alavalikot, ei tännekään. Kolmas päävalikko Henkilökohtainen, täällä minulla kolmas alavalikko- kieli ja syöttötapa, se auki ja ensimmäisestä valitaan haluttu kieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152256- 1662209
- 1121748
- 1451701
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 551001
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa417920- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236864