No tossahan se kysymys tuli eli paljonko maksaa undulaatti tarvikkeet(häkki mukaanluettuana)Eläinkaupasta ois tarkoitus ostaa.Hinnat voivat vaihdella eri eläinkaupoissa, mutta laittakaa paljonko ootte ite joutunut maksamaan näistä. Littakaa loppuun viellä, että mikä oli eläinkaupan nimi ja missä se sijaitsee. :)
Paljonko maksaa undulaatti+tarvikkeet?
4
4601
Vastaukset
- úndulaatti
Ostin undulaatin ja sen tarvikkeet 10 € kaverilta eli en tiedä eläinkaupan hintoja. :(
- Anonyymi
se undulaatti varmaan kuoli ku ne tarvitsevat kummpanin
- -N-
Neitokakadun ostin 7vuotta sitten, hintaa en muista tarkalleen, mutta lintu oli n. 500mk ja häkki samaa luokkaa, ehkä enemmän. Seinäjoen Koralli, joka tosiaan ei enää ole niinkuin silloin.
- LuNa
itselläni on 3 undua(eivät samassa häkissä , teen niille kaappihäkin ja otan yhden lisää) Imatran CALAMARISSA maksoi 1 undu 29e , häkit vaihtelevät koon mukaan , ja siitä onko niissä tavaroita, mutta h. vaihtelee 50-120e välillä. =)
tikkaat , keinut, pallot ym. lelut ja ruoka ja juomakupiot ovat yht.30e
eli yht. hinta eskim. n.150e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa853598Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292373Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412018Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34871- 44801
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30790Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen60734Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet3726- 40687
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676