Teinkin vain hallaa?

Kylmät kädet

Mulla ei koskaan ole ollut niin mahtavia naapureita, kuin tuo aasialainen pariskunta alakerrassani. Oksensin äsken (taas) aika voimakkaasti, joka inspiroi mua käymään sukkasillaan kysymässä, että onko minusta ollut häiriötä?

Tämä on se kuuluisa karhunpalvelus, mutta itelle. En missään nimessä halua, että ne muuttais pois, mutta kuulin äänistä kun seisoin päissään ja sukkasilleen niiden ovella ja ovisilmän alla, että taisin pahentaa tilannetta, jota halusin itseasiassa hyventää.

4

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

      Haluaisin tehdä kaiken mahdollisen omassa luukussani, ettei niille tulisi häiriötä. Esim. kun nytkin naputan näppäimistöäni, että riittääkö tämä äänenvaimennin, jonka tein? Vittu ei missään nimessä olisi pitänyt mennä tähänaikaan pimputtelemaan.

      En edes TIENNYT, että niillä on lapsi.

    •  Kk

      Aasialaiset tyytyy käsittämättömän vähään ja SILTI rakentavat tätä yhteiskuntaa.

    • Klymät kädet

      Tänne tuli super-hiljaista. Tätä juuri tarkoitin. Ne luuli, että olen tullut valittamaan, vaikka itseasiassa menin kehumaan ja valittelemaan OMASTA metelistäni.

      Tätä se elämä vìttu on.

      • vitun seko

        Nyt joudut tappamaan itsesi!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8941
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1463
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      79
      1387
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1269
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      147
      1147
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1114
    7. 50
      877
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      104
      857
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      47
      833
    10. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      828
    Aihe