Sähkömies

17w

Olen 17 vuotias tyttö, kroppani on timmi ja - vaikka itse sanonkin - hyvännäköinen.
Eräänä loma-aamuna heräsin yhdeksän aikoihin ja tajusin olevani yksin kotona. Olin nähnyt yöllä kiihottavaa unta ja nyt teki mieli tyydyttää. Nukun pelkässä topissa ja siirsin vain käteni alapäälleni ja huomasin olevani vähän kostea. Vavahdin hipaistessani klitorista ja aloin hyväilemään sitä. Fantasioin vanhemmasta, reilu nelikymppisestä naimisissa olevasta miehestä panemassa minua lujaa. Levitin haarojani niin sain työnneltyä sormea sisäänikin. Voihkin hiljaa ja olin täysin fantasioideni pauloissa kun yhtäkkiä röhäisyn ovelta. Säikähdin ja vetäisin äkkiä peittoa alapääni suojaksi
Ovella oli sähkömies joka virnisti minulle
- "Tulin kattomaan noita teidän pattereita kun niissä on kuulemma jotain vikaa, mutta kuulin täältä ääniä" mies sanoi.
Hymähdin ja tunsin kun kasvoni olivat tulipunaiset.
Mies lähestyi minua ja sanoi
- "Haluaisikko neiti jotain muutakin kun toimivat patterit?"
Sydämeni pamppaili ja pilluni sykki kiimassa, joten nyökkäsin pienesti.
Mies tuli sängylleni ja huomasin kuinka hänellä seisoi. Hän siirsi peittoani ja siveli ensiksi trimmattua häpyäni. Sitten hän alkoi pyörittää klitoristani karheilla sormillaan ja inahdin mielihyvästä. Välillä karkasi pari sormea sisällekkin
- "Pikku teinipilluhan on ihan märkänä" mies sanoi, enkä pystynyt vastaamaan mitään voihkintani alta.
Pian tunsin miehen lämpimän hengityksen hävylläni. Hän lipaisi pitkästi alhaalta ylös ja äännähdin, tämä oli kiihottavin kokemus koko elämäni aikana. Hän alkoi nuolla kunnolla ja pyöritellä samalla klitoristani sormillaan ja voihkin yhä vain kovempaa. Pian sain voimakkaan orgasmin ja älähdin koska se tuntui uskomattoman hyvältä.
Sitten mies alkoi riisua omia vaatteitaan ja äkkiä täysin jäykkä penis oli esillä. Pilluni himosi sitä sisääni, eikä mennyt kauaa kun tunsin terskan asettuvan pilluni suulle. Mies alkoi työntää hitaasti ja äännähtelin kiihkosta. Sitten alkoi edestakainen liike ja voihkin äännekkäästi, se tuntui paremmalta kuin mikään! Mies hapuili käsillään paitani pois ja alkoi puristella rintojani. Pian tunsin kuinka mies tulisi, hän vetäytyi sisältäni ja spermat tulivat päälleni. Huohotin ja niin huohotti mieskin päälläni.
Hän nousi ja minä nousin perässä, menin polvilleen lattialle hänen eteensä ja aloin nuolla puolijäykän peniksen terskaa. Kun penis oli kokonaan jäykkä otin sen suuhuni ja imim ja nuolin sitä. Mies otti takaraivostani kiinni ja alkoi painaa päätäni lähemmäs. Äkkiä tunsin kuinka hän laukesi suuhuni ja nielin kaikki spermat ja lopuksi nuolin hänen peniksensä puhtaaksi.
Sitten mies puki ja sanoi
- "Pitää mennä tekemään loputki hommat, mutta jos otettais joskus uusiksi?"
Nyökkäsin ja mies lähti pois. Nyt tiesin mitä voin miettiä tyydyttäessäni

2

7874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielikalle

      Aika hyvä tarina. "Jos oikein ymmärsin" Tämä oli se itse fantasia. Joka tapahtui. Mielessä. Ja kirjoitus oli kyllä hyvä, mutta aika pikainen, ja luhyehkö. Olisit voimut vähän voinut jatkaa kertomustasi. Ja kuvailla ennen ja jälkeen olevia tapahtumia.

      Itse jutun ydin oli todella hyvä. Pidin siitä.

    • kallethank

      http://q.gs/5BObq jatkoa vihdoin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe