Hei,
Lapseni on ekaluokkalainen, tunnollinen ja herkkä. Kavereita on, muttei parasta kaveria vieläkään. Kontakteja on ollut pitkään, mutta meistä parhaalta tuntuva paras ystävä hamuaa ystävikseen luokan pahiksia, ts kiusaajia. En halua, että lapseni on mukana tässä kuviossa, mihin takuuvarmasti hänelle olisi paikka auki. On saanut osakseen jonkun verran hajota ja hallitse toimintoa, kun näistä typyistä erkaantui. Kysynkin, miksi ns normaalit lapset eivät ole enää haluttua seuraa, vaan ykkösen kuuleimmat lapset tulevat perheistä, joilla selkeitä ongelmia?
Ihmettelen
Ihmettelen1
1
117
Vastaukset
- Ammattikasvattaja
Noin pienten lasten kaverisuhteet ovat vielä kovasti vaihtelevia. Kokeile keskustella lapsesi kanssa. Se on järkevin vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788