Edullisin Ulkovuori?

puujabetoni

Ilmeisesti puuvuoraus on edullisin valinta puutaloon, mutta millainen puuvuoraus? Vanhanaikainen perinne maalattu vai ihan ulkovuoraus normi maaleilla??

11

1970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkee

Ei ymmärrä:" vanhanaikainen perinne maalattu vai ihan ulkovuoraus normi maaleilla"

Kuulostaa siltä, että tässä kysytään maalauksesta. Se nyt kuitenkin on vain pintaa.

Puuvuoraus on yleensä joko paneeli tai höyläämättömästä laudasta tehty lomalaudoitus. Paneli joko pystyyn tai vaakaan. Minulla on ns. lomalaudoitus ja ihan asiallinen mielestäni. Maalattu öljymaalilla 80-luvun loppupuolella. Kohta maalataan uudestaan, maali ei ole irronnut alustastaan.

• savoost

Minkääslaista hinta erua olis sillä lomalaudalla a oikein paneelilla?

• järkee

Kysy puutavaraliikkeistä. Tarjouksista voi saada sopivaan hintaan.

• julkisivupenttttkii

Hei.
        Eikös lomalaudoituksessa käytetä kahta eri laudan leveyttä?

niin eikös ole vielä Se ripalaudoitus?, mutta onko Se tarpeeksi peittävä....

eihän Se täyskanttinenkaan mitään ilmasta ole, tosin ite maalaisin punamulta tai petroolimaalilla...
        olisko ne halvempia kun muut talomaalit?

• s s
        julkisivupenttttkii kirjoitti:

Hei.
        Eikös lomalaudoituksessa käytetä kahta eri laudan leveyttä?

niin eikös ole vielä Se ripalaudoitus?, mutta onko Se tarpeeksi peittävä....

eihän Se täyskanttinenkaan mitään ilmasta ole, tosin ite maalaisin punamulta tai petroolimaalilla...
        olisko ne halvempia kun muut talomaalit?

rimalaudoitus ja lomalaudoitus on muuten sama mutta lomassa käytetään päälimmäisenä lautaa ja rimassa rimoja.

• markkuuuu
        s s kirjoitti:

rimalaudoitus ja lomalaudoitus on muuten sama mutta lomassa käytetään päälimmäisenä lautaa ja rimassa rimoja.

eikös lomassa tule "tuuletusrako" joka toiseen, mutta ei rimassa näin pysty:)

• s s
        markkuuuu kirjoitti:

eikös lomassa tule "tuuletusrako" joka toiseen, mutta ei rimassa näin pysty:)

kyllä.

• järkee

Rimalaudoitus (ennen sanottiin rakolistat) on vanha navetta- ja muiden talousrakennusten julkisivujen tekotapa. Ei näytä hyvältä omakotitalon seinässä.

• lompakkkooo

Niin mielummin lomalauta,mutta mahtaako olla halvempi kun halvin ulkovuoraus

• hohhohoo

Varma tieto: ei ole halvempi kuin halvin. Tosi on!

• näinkösiis

Siis lomalaudassa käytetään kahta erileveyttä olevaa raakalautaa n.22mm vahvaa?, onko tämä kalliimpaa, kuin edullisin ulkovuorauspaneeli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe