Yksi fanittamisen muoto

jepjep6

Eräs musiikkialan ihminen sanoi hyvin , että jotkut ihmiset rakastaa vihata. Se on myös yksi fanittamisen muoto.
Nyt selvisi siis sekin miksi esim. Annu tykkää täällä niin luurata.

11

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkaus on sokea

      Juuri näin Annuhan on tyyppiesimerkki tästä.Annuhan käyttää tyypillisiä rakastuneen hellittelynimiä,kutenTapsukka,TupeeTapsa ym.ym.Anukkahan aivan kiehuu rakkaudesta ja vihasta,koska hän ei saa vastakaikua rakkautensa kohteelta.

      • Annu.

        Sinä et tiedä yhtään mitään minusta ja mistä minä kiehun.
        Ja käytän Tapsukka-nimitystä siitä siksi että naapurin vanhaa koiraa nimitetään nimellä Rupsukka kun se sattuu olemaan kova pieremään. Tuntee niin samoja fiiliksia noista kahdesta sillä erotuksella että naapurin koira on viaton piskiparka joka ei mahda sille mitään. Se koira on myös kova runkkaamaan esmes ihmisen jalkaa vasten joten yhteisiä piirteitä löytyy TEIDÄN idoliinne.
        TupeeTapsaa en ole koskaan käyttänyt.

        Tapsuliini on nimitys jota toiset käyttää ja sitä en koskaan käyttäisi tuosta kuvottavasta äijäpahasesta koska se just olis hellittelynimi.
        Arvostan hyväkäytöksisiä ihmisiä.


      • Annu. kirjoitti:

        Sinä et tiedä yhtään mitään minusta ja mistä minä kiehun.
        Ja käytän Tapsukka-nimitystä siitä siksi että naapurin vanhaa koiraa nimitetään nimellä Rupsukka kun se sattuu olemaan kova pieremään. Tuntee niin samoja fiiliksia noista kahdesta sillä erotuksella että naapurin koira on viaton piskiparka joka ei mahda sille mitään. Se koira on myös kova runkkaamaan esmes ihmisen jalkaa vasten joten yhteisiä piirteitä löytyy TEIDÄN idoliinne.
        TupeeTapsaa en ole koskaan käyttänyt.

        Tapsuliini on nimitys jota toiset käyttää ja sitä en koskaan käyttäisi tuosta kuvottavasta äijäpahasesta koska se just olis hellittelynimi.
        Arvostan hyväkäytöksisiä ihmisiä.

        Just joo. En edes viitti sanoa mistä mun tulee se SUN idolisi ( M.Mäkeläinen) mieleen . Vetäisit siiä taas herneet nenään palkoineen.

        Mä arvostan aitoja ihmisiä. En mitään teennäisiä ja imelijä mielistelijöitä.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Just joo. En edes viitti sanoa mistä mun tulee se SUN idolisi ( M.Mäkeläinen) mieleen . Vetäisit siiä taas herneet nenään palkoineen.

        Mä arvostan aitoja ihmisiä. En mitään teennäisiä ja imelijä mielistelijöitä.

        Ai vedit herneet nenään :D Osui ja upposi siis. On niin siistiä kun suutut.
        Eihän sun tarvi mitään sanoa kun olet jo sanonut etkä kuitenkaan keksi mitään uutta, etkä mitään mistä viittisin hikeentyä. Naureskelen vaan sinun höpinöille. Ottaako aivoon?


      • Annu. kirjoitti:

        Ai vedit herneet nenään :D Osui ja upposi siis. On niin siistiä kun suutut.
        Eihän sun tarvi mitään sanoa kun olet jo sanonut etkä kuitenkaan keksi mitään uutta, etkä mitään mistä viittisin hikeentyä. Naureskelen vaan sinun höpinöille. Ottaako aivoon?

        Turha luulla ittestäs liikoja. Et sä mua hermostumaan saa noilla lapsellisilla provosoinneillas. Mikko Mäkeläisestä mä voisin lasettaa vaikka mitä nasevaa, mutta säälin sun verenpainettas.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Turha luulla ittestäs liikoja. Et sä mua hermostumaan saa noilla lapsellisilla provosoinneillas. Mikko Mäkeläisestä mä voisin lasettaa vaikka mitä nasevaa, mutta säälin sun verenpainettas.

        Ihan turhaan säälit, et saa kuin nauramaan minut yksinkertaisille löpinöillesi. Kiltti ja mikon kiltin aluskin alkaa olla jo loppuun kulunut "herja".
        Ja narsistina et edes tiedä mitä sääli on, sanan vaan olet kuullut.


    • Sepitini

      Niin...Rakkaudestase hevonenkin potkii sanotaan....

    • Annu.

      Onpas hyvittavaa.
      Saahan sitä joku musiikkialan ammattilainen sanoa mutta kun se musiikkialan ammattilainen on musiikkialan ammattilainen niin se ei tarkoita että asia noin olisi koska sen pohtimiseen ei piisaa että pärisyttää esmes rumpuja vaan tarttee olla aikalailla eri alan ammattilainen.
      Koita nyt vaan nielaista että kaikki eivät tykkää Tapsukasta äläkä turhaan filosofoi, metsään menee kun sinulla ei äly riitä siihen.
      Olen niin otettu kun aina muistatte minut vaikka täällä kirjoittaa moni eri nimimerkki mutta aina eri nimimerkillä :)

      • Voi Annu sua !

        No , jos vaatii muilta hyvää ja moitteetonta käytöstä pitäisi itsekkin pystyä siihen samaan. Minusta jonkun vertaaminen koiraan ei esimerkiksi täytä hyvän käytöksen kriteereitä teikäläisen osalta.
        Minulla on yksi tuttu jolla on ADHD ja Tapanin impulsiivinen käyttäytyminen ajottain viittaa siihen että hällä on myös tuollainen keskittymishäiriö. Se ei häntä ihmisenä eikä laulajana kuitenkaan milläänlailla huononna. Tapsa on kiintoisa persoona ja pääosin hyvä tyyppi ja laulajana aivan erinomaisen upea.


      • Annu.
        Voi Annu sua ! kirjoitti:

        No , jos vaatii muilta hyvää ja moitteetonta käytöstä pitäisi itsekkin pystyä siihen samaan. Minusta jonkun vertaaminen koiraan ei esimerkiksi täytä hyvän käytöksen kriteereitä teikäläisen osalta.
        Minulla on yksi tuttu jolla on ADHD ja Tapanin impulsiivinen käyttäytyminen ajottain viittaa siihen että hällä on myös tuollainen keskittymishäiriö. Se ei häntä ihmisenä eikä laulajana kuitenkaan milläänlailla huononna. Tapsa on kiintoisa persoona ja pääosin hyvä tyyppi ja laulajana aivan erinomaisen upea.

        Ei täytä joo, pyydän nöyrimmästi koirilta anteeksi. Viattomia eläimiä ja monet todella söpöjä.


    • juippi22

      Tapsa ei ole ainakaan yhdentekevä artisti, koska herättää niin paljon tunteita ja mielipiteitä puoleen ja toiseen. Se on hyvä piirre artistissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe